Margento z inovacijo na indijskem trgu

Mariborsko podjetje Margento je na indijskem trgu predstavilo storitev, ki omogoča plačevanje s tako imenovanim feature mobilnim telefonom brez internetne povezave. Patentirana tehnologija, imenovana Data Over Voice, pošilja šifrirane zvočne signale med dvema bližnjima telefonoma in s tem izvede transakcijo.
Fotografija: Reuters
Odpri galerijo
Reuters

Storitev je namenjena mobilnim telefonom, ki omogočajo nekatere naprednejše storitve, kot je dostop do interneta, vendar niso pametni telefoni. Internet za delovanje storitve ni potreben, saj jo uporabnika sprožita s klicem na kratko številko, ki ji sledi osebna pin koda.

Ko je povezava vzpostavljena, prejemnik vnese znesek, nato pa se v telefonu pošiljatelja ustvari šifriran zvočni signal, ki po približanju obeh telefonov izvede transakcijo, je poročal spletni portal BloombergQuint.

Margento se je pri projektu povezal z indijskim podjetjem Masterline Telebiz, ki se med drugim ukvarja prav z rešitvami za mobilne transakcije. Prvi mož Masterline Telebiz Naresh Nanda je Margentovo tehnologijo pohvalil kot sredstvo, s katerim lahko vsak mobilnik postane univerzalni plačilni instrument.

Dve tretjini mobilnih telefonov, prodanih v Indiji, spada v kategorijo feature naprav, dostop do interneta pa ima okoli 31 odstotkov Indijcev, zato je priložnosti za tovrstne rešitve veliko. Margentova ekipa bo po poročanju portala prihodnji teden tudi osebno obiskala nekatere vodilne indijske banke in podjetja za spletno poslovanje, da bi jih spodbudila k podpori storitve.

Ko banka Data Over Voice potrdi kot uradno plačilno platformo, storitev za uporabnike namreč po funkcionalnosti postane skoraj enaka spletni banki na pametnih napravah. Masterline Telebiz, ki bo skrbel za širjenje ponudbe na indijskem trgu, po potrditvi bank in trimesečni uvajalni dobi pričakuje od 12 do 15 milijonov transakcij tedensko.

Podobne storitve v Indiji sicer že obstajajo, a so v primerjavi z Margentovo uporabniku precej manj prijazne. Postopek plačila namreč zahteva več korakov, medtem ko uporabnik Data Over Voice le enkrat vnese kratko kodo.

Več iz rubrike