Leteči avtomobili na Japonskem postajajo realnost

Japonska vlada vlaga denar v razvoj letečih avtomobilov. Za cilj si je postavila komercializacijo futurističnega načina prevoza že v letu 2023, poroča Japan Times.
Fotografija: FOTO: SkyDrive
Odpri galerijo
FOTO: SkyDrive

Ideja o letečih avtomobilih ni nova. Znano je, da se po vsem svetu razvijajo številni koncepti, med razvijalci pa trenutno prevladujejo Airbus, Boeing in Uber.

Sanje o prevozih manjših razdalj v vozilih z vertikalnim vzletom in pristajanjem (VTOL) so zelo žive. Slednje še posebej velja na Japonskem.

Japonski SkyDrive, eden najnovejših startupov na področju letečih avtomobilov v državi, je nedavno razkril model SD-XX, elegantno dvoosebno letalo eVTOL, velikosti avtomobila, z dosegom nekaj deset kilometrov pri 100 km/h.



SkyDrive, katerega projekt je finančno podprla tudi država sama, naj bi prvo preizkušnjo vozila opravil letos poleti, poroča Japan Times.

»Razmišljamo o uvedbi letalske taksi službe v večjih mestih, bodisi v Osaki ali Tokiju, z začetnimi leti nad morjem, saj bi bilo preveč tvegano, da bi kar naenkrat leteli nad množico ljudi,« je za časnik razkril direktor Tomohiro Fukuzawa, nekdanji inženir pri Toyoti.

Opozoril je tudi, da se s povečanjem števila zaposlenih v podjetju razvoj hitro pospešuje.


Startup namerava začeti s krožnimi potovanji po različnih krajih. »Začetni model bo v glavnem letel na avtopilotu, vendar ni 100-odstotno avtonomen, saj ga mora pilot v primeru izrednih razmer manevrirati ročno,« je dejal Fukuzawa, ki je tudi predsednik uprave pri SkyDrive.

Cilj startupa je do leta 2028 prodati vsaj 100 vozil, vsako za ceno »dragega avtomobila«, pravi predsednik uprave.
 

Več iz rubrike

ikonomija

Ameriški poziv Applu in Googlu naj umakneta TikTok

Kitajskemu družbenemu omrežju očitajo, da krši pogoje o dostopu do podatkov uporabnikov. Odprle naj bi se možnosti umika aplikacije iz spletnih trgovin.

ikonomija

Zaradi nakita morda ne bo smel nastopiti na domači dirki

Krovna zveza Formule 1 je že pred časom zahtevala, da Hamilton zaradi varnosti odstrani del nakita, ki ga nosi - gre za uhan oziroma okrasni vijak v nosu.

ikonomija

H&M skrbi, da bomo zaradi podražitev manj zapravljali za oblačila

Družba H&M beleži rast dobička, koristi pa imajo od močnega okrevanja po pandemiji covida-19, ki je pred letom dni v tem času močno vplivala na poslovanje.

ikonomija

Nemški delodajalci in potrošniki so zaskrbljeni

Nemški raziskovalni inštitut GfK ugotavlja, da je razpoloženje nemških potrošnikov doseglo najnižjo raven od leta 1991, odkar merijo kazalnik zaupanja.

Komentarji: