Kitajci začeli s testiranji tehnologije 6G

Po mnenju strokovnjakov bo 6G do 8.000 krat hitrejši kot 5G.
Fotografija: Lei Jun, izvršni direktor in ustanovitelj podjetja Xiaomi. REUTERS/Kim Kyung-Hoon 
Odpri galerijo
Lei Jun, izvršni direktor in ustanovitelj podjetja Xiaomi. REUTERS/Kim Kyung-Hoon 

Kitajska korporacija Xiaomi je začela predhodno testiranje telekomunikacijske mreže šeste generacije, je v intervjuju za tiskovno agencijo Xinhua sporočil izvršni direktor in ustanovitelj podjetja Lei Jun.

Hkrati podrobnosti o testiranju praktično ni. Lei Jun je dejal le, da je Xiaomi pozoren na nove standarde hitrega komuniciranja, ustvarjanje omrežij 6G pa je neposredno odvisno od ustvarjanja obsežnega satelitskega internetnega omrežja.


Vodja podjetja je o razvoju 5G poudaril, da bo njegovo izvajanje bistveno izboljšalo življenje ljudi. Kot primer je navedel popularizacijo pretakanja videov v ločljivosti 8K, nastanek videokonference, eksploziven razvoj iger v oblaku in avtonomno vožnjo.

Poleg tega prvi mož Xiaomija ugotavlja, da pandemija koronavirusa in veliko število zagovornikov zarote negativno vplivata na razvoj omrežij 5G. Kljub temu, pravi, da bo podjetje to področje še naprej razvijalo in izdajalo pametne telefone s podporo za omrežja pete generacije.
 

Več iz rubrike

ikonomija

Ameriški poziv Applu in Googlu naj umakneta TikTok

Kitajskemu družbenemu omrežju očitajo, da krši pogoje o dostopu do podatkov uporabnikov. Odprle naj bi se možnosti umika aplikacije iz spletnih trgovin.

ikonomija

Zaradi nakita morda ne bo smel nastopiti na domači dirki

Krovna zveza Formule 1 je že pred časom zahtevala, da Hamilton zaradi varnosti odstrani del nakita, ki ga nosi - gre za uhan oziroma okrasni vijak v nosu.

ikonomija

H&M skrbi, da bomo zaradi podražitev manj zapravljali za oblačila

Družba H&M beleži rast dobička, koristi pa imajo od močnega okrevanja po pandemiji covida-19, ki je pred letom dni v tem času močno vplivala na poslovanje.

ikonomija

Nemški delodajalci in potrošniki so zaskrbljeni

Nemški raziskovalni inštitut GfK ugotavlja, da je razpoloženje nemških potrošnikov doseglo najnižjo raven od leta 1991, odkar merijo kazalnik zaupanja.

Komentarji: