Kako iz virtualne resničnosti delajo realni denar

Čeprav bi laični opazovalec dogajanja na slovenski poslovni sceni cinično pomislil,da je Slovenija polna strokovnjakov za služenje denarja z navidezno resničnostjo, je takšno sklepanje prehitro.
Fotografija: Veronika Savnik
Odpri galerijo
Veronika Savnik

Seveda bi tak laični opazovalec imel v mislih naše grenke izkušnje s tranzicijskimi milijonarji in njihovim udejstvovanjem v pidovski privatizaciji. Aleksander Prosen Kralj je premlad, da bi se spomnil teh grenkih zgodb, prvih izkušenj Slovencev z navidezno resničnostjo, zato pa je ravno prav star, da zna s kolegi narediti in prodati storitev s področja navidezne resničnosti.

Prosen Kralj je skupaj s sodelavci v ljubljanskem start upu 505VR videl priložnost v povezovanju najnovejše VR tehnologije s sodobnimi komunikacijskimi pristopi, s katerimi skuša za naročnike ustvariti njim na kožo pisane storitve. Pogled na reference mlade ekipe je osupljiv, Velux, Coca Cola, Renault Nissan Slovenija, Bled in Postojnska jama, so samo nekateri od njihovih bolj znanih naročnikov. Kako jim uspeva z navidezno resničnostjo delati realni denar, preberite v članku Novice Mihajlovića.

Več iz rubrike