Japonska 3D mačka mijavka na mimoidoče

Japonska 3D mačka je obnorela internet in postala prava senzacija, na Twitterju ima že skoraj 20.000 sledilcev.
Fotografija: Japonska 3D mačka, Foto: Reuters
Odpri galerijo
Japonska 3D mačka, Foto: Reuters

3D mačka se zjutraj zbudi in pretegne, čez dan mijavka na mimoidoče in se pojavlja med drugimi oglasi, zvečer pa gre spat.
 

Oglaševanje prihodnosti

 
Videli smo že kar nekaj oglasov, zaradi katerih se je promet ustavil, a to je verjetno najbolj fantastičen primer doslej, poroča CreativeBloQ. V mestnem okraju Šindžuku v Tokiu, se je pojavila ogromna 3D mačka, ki se preteguje na nekaj več kot 150 kvadratnih metrih velikem LED zaslonu. Oglasni pano podjetja Cross Shinjuku Vision zavzema tri nadstropja stavbe nad glavno železniško postajo Šindžuku, ki po podatkih Wikipedije s povprečno pretočnostjo 3,5 milijona potnikov dnevno velja za najbolj prometno železniško postajo na svetu.
 
Sicer 3D oglaševanje ni nova stvar, a po mnenju CreativeBloQ, je ta mačka v 4K visoki ločljivosti in na ukrivljenem zaslonu najbolj realističen oglas doslej. Resnično je videti tudi gibanje in obnašanje mačke, svojo noto pa dodajo še zvočni efekti in trenutek, ko skoraj pade s police.
 
Oktobra 2020 so na Kitajskem predstavili LED zaslon, ki prekriva kar 900 kvadratnih metrov površine, vendar s slabšo kvaliteto ločljivosti kot japonski. Ukrivljen je v obliki črke L, na njem pa je lansko leto navduševala 3D bojna ladja Starship Enterprise iz serije Star Trek. V Tajvanu pa je mimoidoče 'nadlegoval' 3D kiklop. Mačka sicer navdušuje mimoidoče in internet, vendar naj bi lahko nepopačeno 3D sliko videli le iz določenega zornega kota.
 

Naslednji korak v oglaševanju?

 
Oglaševanje v mestu, Foto: Pivk Mavric/Delo
Oglaševanje v mestu, Foto: Pivk Mavric/Delo
Oglaševalci se trudijo, da ustvarijo čimbolj atraktivne in skoraj že interaktivne oglase, kar vidimo pri 3D oglaševanju. Kakšen pa je naslednji korak v oglaševanju? Nekateri so mnenja, da bodo naslednja velika stvar 3D hologrami, ki vas bodo morda kar osebno nagovorili k nakupu. Takšna tehnologija sicer še ni dostopna oglaševalcem, vendar jo večja tehnološka podjetja že nekaj časa razvijajo.
 

Google razvija tehnologijo za projekcijo 3D hologramov

 
Google razvija projekt Starline, ki naj bi omogočal video klice s projekcijo 3D hologramov ljudi v naravni velikosti, navaja Entrepreneur. Strojno opremo projekta naj bi sestavljalo več kamer, senzorjev in zaslon, seveda pa naj bi bila vključena tudi revolucionarna pametna programska oprema.
 
Posebno opremljene kamere naj bi zbrale informacije o obrazu, telesu in gibanju osebe, te podatke pa naj bi pametni sistem 'stisnil' in poslal na drug računalnik. Slednji naj bi podatke 'razširil' in jih pretvoril v 3D holografsko projekcijo, prikazano na zaslonu sogovornika. Tako naj bi videli sogovornika v naravni velikosti in živih barvah, z vsemi gestami in obraznimi potezami, kot bi ga sicer v živo.
image_alt
Facebook gradi mesto za svoje zaposlene

Več iz rubrike