Izziv: Coca Cola išče nove alternative

Kljub temu, da je Coca Cola še vedno ena najbolj prepoznavnih znamk, je nekaj let nazaj izgubila prvo mesto med najdražjimi blagovnimi znamkami. Z novim razpisom pa se morda želijo vrniti na stara pota.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

V duhu časa, kjer je skrb za zdrav življenjski slog izrednega pomena, je postalo na trgovinskih policah malce pretesno za staro dobro stekleničko kokakole. Le-ta namreč vsebuje veliko sladkorja in drugih zdravju škodljivih dodatkov. A ustanovitelji najbolj znane osvežilne pijače na svetu ne vržejo puške v koruzo zlahka. Z variacijami Coca Cola Light, Coca Cola Zero in Coca Cola Life so se skušali približati tistim ljubiteljem kokakole, ki jim poleg dobrega okusa veliko pomeni tudi zdrav življenjski slog, a to ni bilo dovolj.

Z izzivom Sweetener Challenge v podjetju iščejo nove sestavine, ki bi kokakoli pomagale ohraniti originalen okus, a bi vsebovale manj ali nič sladkorja ter bile čim bolj naravne. »Menimo, da nekje na svetu obstaja posameznik ali skupina ljudi, ki lahko rešijo naš izziv,« zapišejo na uradni internetni strani.

V zadnjih letih je prodaja sladkih in gaziranih pijač tako v ZDA kot drugod po svetu upadla, zahvaljujoč novim smernicam in ukrepom, kot so davki na sladkor ali davki na gazirane pijače, ki so nastali na podlagi zaskrbljujočem porastu debelosti. V podjetju prav zaradi teh trendov iščejo pomoč pri preizkušanju novih alternativ.

Do 18. januarja 2018 je razpisan izziv za vse nadobudne raziskovalce, ki bi jim lahko pomagali pri rešitvi težave. Očetu zmagovalne ideje ponujajo milijon ameriških dolarjev.

Več iz rubrike