Intervju: vpogled v vina Jeruzalem Ormož
Puklavec sodi med devet najpremožnejših ljudi v Sloveniji; včasih je kupce prepričeval s številkami, zdaj jih prepričuje z zgodbo, kulturo, naravno dediščino, vonjem in okusom. Jasno je povedal, da z vinom prodaja čustva. Kako pa je sicer s čustvi in poslom? »Vsak posel zahteva nekaj emocij,« pravi. »Če pogledate katerokoli uspešno poslovno zgodbo, je bil na začetku problem, nato zamisel, kako ga rešiti, in nekakšno vztrajno vedenje, zagnanost, da dosežete cilj. Vinski biznis ni dosti drugačen.«
Kakšen poslovni model je razvil vodilni slovenski vinar in kako mu je pri tem pomagal Jorn Pedersen, preberite v intervjuju, ki bo objavljen 19. maja v poslovni časopisni prilogi Svet kapitala. Posel, ki sloni na hladnem razumu, jasnih številkah in romantičnih družinskih koreninah, piše namreč zgodbo o velikem mednarodnem uspehu.
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost