IBM povečuje naložbe v Srednji in Vzhodni Evropi
Družba IBM je v ponedeljek, 31. januarja, najavila širitev ekipe IBM Client Engineering za stranke in poslovne partnerje v Srednji in Vzhodni Evropi (CEE). Ekipa, ki deluje v Pragi, Varšavi in Moskvi je osredotočena na soustvarjanje, tehnično izjemnost in hitrost, s čimer strankam nudi izboljšano izkušnjo ter spodbuja inovacije v regiji.
Srbsko tehnološko zagonsko podjetje in IBM
IBM Client Engineering združuje oblikovalce, tehnične razvijalce, IT arhitekte, varnostne strokovnjake, podatkovne znanstvenike, strokovnjake za agilni razvoj in druge. Vsi našteti tesno sodelujejo s strankami, da bi s tehnologijami in storitvami podjetja IBM hitro reševali njihove poslovne izzive, pred podpisom pogodbe, je navedeno v sporočilu za javnost.
V regiji Srednje in Vzhodne Evrope (CEE) se je srbsko tehnološko zagonsko podjetje Flamel.AI povezalo z IBM in v samo sedmih tednih ustvarilo spletno aplikacijo z umetno inteligenco za namizne igre, ki temeljijo na igranju vlog. Spletna aplikacija, izdelana s tehnologijami IBM Cloud in IBM Watson, nudi igralcem popolnejšo izkušnjo, zaradi česar se ti lahko bolje posvetijo igranju, hkrati pa se lahko čas za pripravo na igro skrajša do 75 odstotkov.
Banka DSK Bank iz Bolgarije, članica bančne skupine OTP Group, je nedavno v sodelovanju z ekipo Client Engineering v CEE ustvarila MVP za razširitev DSK-jevega integracijskega sloja. Več kot 20 strokovnjakov iz banke in podjetja IBM je skupaj ustvarilo sredstva in arhitekturo, ki jih bo lahko DSK Bank uvedla in začela uporabljati takoj po dokončanju MVP-ja.
»S pomočjo MVP-ja, ki smo ga uspešno ustvarili skupaj z ekipo IBM Client Engineering, smo povečali poslovno učinkovitost postopka tehnološkega ocenjevanja. To nam je omogočilo hitro oceno rezultatov iniciative tako s poslovnega kot s tehničnega vidika,« je dejal Georgi Yotov, vodja razvoja v DSK Bank. Jedro rešitve poganja platforma Confluent za IBM Cloud Pak for Integration, nameščena na sistemu Red Hat OpenShift skupaj z rešitvijo IBM InfoSphere Change Data Capture (CDC).
IBM vnaša inovacije v poslovanje velikih podjetij
V sporočilu za javnost je navedenih nekaj primerov sodelovanja ekipe IBM Client Engineering s strankami:
- Transformacija postopka ugotavljanja upravičenosti do življenjskega zavarovanja s pomočjo umetne inteligence pri enem od ponudnikov – v zgolj štirih tednih.
- Izvedba prehoda na platformo Red Hat OpenShift v oblaku IBM Cloud ter transformacija infrastrukture in upravljanja aplikacije pri stranki, ki pred tem ni uporabljala oblaka, upravljanih storitev in avtomatizacije – v treh tednih
- Pri stranki iz javnega sektorja s strogimi merili upravljanja s podatki lahko tehnologija IBM v varnem okolju brez kopiranja ali premikanja podatkov izvaja analize osemkrat hitreje in s polovico nižjimi stroški.
»Ekipa IBM Client Engineering predstavlja edinstveni okvir, s katerim IBM vnaša inovacije v poslovanje velikih podjetij ter omogoča njihovo hitro uvajanje in širitev. Člani ekipe ustvarjajo izjemno podjetniško okolje, ki prinaša rezultate hitreje, kot bi bilo sicer mogoče. Temelj našega delovanja je pomoč pri uvajanju inteligence v procese pri strankah, s čimer zanje ustvarjamo poslovno vrednost,« je dejal Wolfgang Wendt, generalni direktor in tehnološki vodja, IBM Srednja in Vzhodna Evropa.
Covid-19 je spremenil poslovna okolja, v kateri delujejo podjetja in organizacije z vsega sveta. Potrošniki in zaposleni ostajajo doma, v dobavnih verigah in industrijah se pojavljajo motnje. To je podjetja in organizacije prisililo v spremembe obstoječih poslovnih modelov, pospešitev digitalizacije in uvajanja novih tehnologij, kot sta umetna inteligenca in hibridni oblak, ter postavljanje varnosti na prvo mesto. Le na ta način lahko podjetja preživijo in postanejo še močnejša.
»S premikanjem operacij v okolje hibridnega oblaka, z iskanjem novih načinov uporabe umetne inteligence ter z uvajanjem agilnih poslovnih praks bo IBM Client Engineering strankam v regiji CEE omogočil hitro prilagajanje in nenehno ustvarjanje inovacij – kar je ključnega pomena za uspeh v hitro spreminjajočem se okolju,« pojasnjuje Martin Svik, tehnološki direktor, IBM CEE in vodja IBM Client Engineering.
Dejavnost ekipe IBM Client Engineering se je med pandemijo občutno povečala – s 300 sodelovanj v letu 2020 na več kot 2500 v letu 2021. Podjetja so potrebovala virtualno povezovanje in hitrejše sprejemanje odločitev, da so se lahko uspešno odzivala na spremembe in osredotočala na rezultate.
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost