Google prepovedal oglaševanje kriptovalut
Scott Spencer, oglaševalec na Googlu, je poslovno odločitev obrazložil z besedami, da so se odločili tovrstne tehnologije obravnavati previdneje, saj ne vedo, kaj se bo v prihodnosti z njimi zgodilo. »Nekaj let nazaj sploh nismo vedli, da obstajajo, danes predstavljajo pravo manijo, in medtem ko vlagatelji obogatijo čez noč, je trgovanje še vedno nenadzorovano.«
Podobno iniciativo so januarja vzpostavili na Facebooku, prav v teh dneh pa začenjajo z blokado oglasov kriptovalut tudi na Twitterju. Oglaševalci so se sicer znašli po svoje, črko o so začeli menjati za ničlo in tako našli novo rešitev za promocijo kriptovalut (npr. bitcoin - bitc0in). Na Googlu še iščejo rešitev, kako se tem luknjam v direktivi izogniti.
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost