Novi trend: namesto video sestanka, druženje v virtualnem svetu

Za tiste, ki menijo, da sestanki preko Zooma niso dovolj dober nadomestek za resnično stvar, ima Facebook morda rešitev.
Fotografija: Facebook je izdal beta verzijo aplikacije Horizon Workrooms. Foto: posnetek zaslona/You Tube
Odpri galerijo
Facebook je izdal beta verzijo aplikacije Horizon Workrooms. Foto: posnetek zaslona/You Tube

Facebook je pred kratkim predstavil Horizon Workrooms, brezplačno aplikacijo za uporabnike očal za virtualno resničnost Oculus Quest 2, ki so na voljo od 250 evrov dalje. Aplikacija izstopa kot najbolj ambiciozno prizadevanje podjetja, da bi skupinam omogočilo druženje v virtualni resničnosti (VR).
 

Virtualni sestanek v virtualni sobi

 
Facebook. Foto: Stephen Lam/Reuters
Facebook. Foto: Stephen Lam/Reuters
Aplikacija Workrooms omogoča do 16 uporabnikom očal Oculus, da se sestanejo v virtualni konferenčni sobi, pri čemer vsakega izmed njih pooseblja animiran lik, ki se pojavi le kot lebdeči zgornji del telesa, navaja CNN. Virtualnega sestanka se sicer lahko udeleži do 50 uporabnikov, toda le prvih 16 je upodobljenih v virtualni obliki, ostali pa se pojavijo na ploščatem zaslonu v ozadju sobe za sestanke.

Udeleženci sestankov, ki nosijo očala, lahko s svojimi prsti in rokami gestikulirajo v VR, usta njihovih približkov pa med govorjenjem oponašajo naravne poteze. Na belem zaslonu v aplikaciji lahko uporabniki izmenjujejo slike ali predstavitev. Andrew Bosworth, podpredsednik družbe Facebook Reality Labs, je dejal, da Facebook aplikacijo interno uporablja že približno eno leto, poroča CNN.
  
image_alt
Mark Zuckerberg prepričan, da bodo ljudje kmalu 'živeli' v Facebooku

Aplikacija uporablja množico tehnologij in trikov, s katerimi izboljša uporabniško izkušnjo. Uporabniki očal si lahko ogledajo svoj računalniški zaslon v resničnem življenju v VR, s pomočjo dodatne namizne aplikacije. Delovne sobe uporabljajo kombinacijo sledenja rokam in prostorskega zvoka, ki upošteva akustiko prostora in ustvarja zvoke, ki prihajajo iz določenih smeri. Tako aplikacija uporabnikom omogoča medsebojno interakcijo na način, ki posnema resnično življenje.
 

Tudi virtualni sestanek je lahko dolgočasen

 
Jasno pa je, da Facebook še vedno odpravlja nekaj napak, še navaja CNN. Medtem ko je Bosworth na virtualni predstavitvi opisoval, kako vidi aplikacijo Workrooms, kot bolj interaktiven način sestankovanja s sodelavci od video klepeta, je njegov avatar sredi stavka zmrznil. Slikovne točke njegove digitalne kože so se spremenile v sivo barvo – izgubil je povezavo.
 

Tudi z uvedbo aplikacije, se Facebook še vedno sooča z nekaterimi težavami, ki pestijo VR. Ljudi oziroma podjetja mora prepričati, da kupijo očala, jih redno uporabljajo in se prilagodijo novim načinom interakcije, ki še zdaleč niso popolni.
 
image_alt
Odličnjakinja za tekočim trakom

Problem so tudi sama očala. Bosworth pričakuje, da bodo ljudje aplikacijo uporabljali približno 30 minut hkrati in čeprav se ne sliši veliko, očala tehtajo skoraj pol kilograma, kar ni najbolj uporabniku prijazno, navaja CNN Business. Nedavno je Facebook tudi ustavil prodajo očal zaradi poročil uporabnikov o draženju kože in nadomestil penasto podlogo s silikonsko prevleko. Za konec je Bosworth opozoril še na eno težavo, ki je aplikacija ne more izboljšati: »Tudi VR ne more narediti vašega dolgočasnega sestanka manj dolgočasnega.«

Več iz rubrike

ikonomija

IAA Mobillity 2021 v Münchnu: notranje izgorevanje ni več v modi

V nedeljo, 12. septembra, se je v Nemčiji končal IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), ki je bil oglaševan kot »največji sejem mobilnosti na svetu«.

ikonomija

Finska zaradi nevarnosti omejuje uporabo električnih skirojev

Ker nastane zaradi uporabe električnih skirojev na Finskem velik delež nesreč, vlada razmišlja o omejitvi vožnje z njimi.

ikonomija

Koliko je danes vreden Tesla Roadster Sport 2010?

Tesla Roadster je po mnenju poznavalcev absolutni zmagovalec v zgodovini električnih avtomobilov.

ikonomija

Električni avtomobili: Kakšna je usoda odsluženih baterij?

Do leta 2030 naj bi bilo na cestah že 145 milijonov električnih vozil. Je pri tem že znano, kaj se bo zgodilo z odrabljenimi baterijami?

Komentarji: