Direktna prodaja vse bolj uspešna
Združenje evropskih sekcij za direktno prodajo (SELDIA) ugotavlja, da se je prodaja v Evropi tudi v letu 2016 povišala povprečno za 3 odstotke ter dosegla 32,9 milijarde evrov. Evropa tako predstavlja tretji največji globalni trg direktne prodaje z 20-odstotnim deležem prodaje. Leta 2016 je sektor povečal stopnjo rasti na večini evropskih trgov. Samo Nemčija, Francija in Velika Britanija so skupaj ustvarile 21,9 milijonov EUR. Z direktno prodajo se ukvarja 14,9 milijonov ljudi v Evropi ter več kot 107 milijonov po celem svetu.
Izvršna direktorica združenja SELDIA Katarina Molin v trgovini na drobno seveda vidi zelo konkurenčen sektor, saj tam še vedno prevladujeta povpraševanje in množičnost potrošnikov, »a rast direktne prodaje kaže, da je to postaja perspektiven prodajni kanal, ki potrošnikom ponuja neposredna in osebna priporočila, ki jih kupci zelo cenijo.« Direktna prodaja se je izkazala kot zaupanja vreden kanal predvsem za potrošnike, ki želijo združiti zdrav način življenja z visoko kakovostnimi izdelki za nego kože in prehranskimi dopolnili.
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost