Direktna prodaja vse bolj uspešna

Poslovni model direktne prodaje je vsako leto bolj uspešen, finančni analitiki mu napovedujejo ekspandirano rast, kralji med kategorijami pa so izdelki za dobro počutje, osebno nego in kozmetika.
Fotografija: Pexels
Odpri galerijo
Pexels

Združenje evropskih sekcij za direktno prodajo (SELDIA) ugotavlja, da se je prodaja v Evropi tudi v letu 2016 povišala povprečno za 3 odstotke ter dosegla 32,9 milijarde evrov. Evropa tako predstavlja tretji največji globalni trg direktne prodaje z 20-odstotnim deležem prodaje. Leta 2016 je sektor povečal stopnjo rasti na večini evropskih trgov. Samo Nemčija, Francija in Velika Britanija so skupaj ustvarile 21,9 milijonov EUR. Z direktno prodajo se ukvarja 14,9 milijonov ljudi v Evropi ter več kot 107 milijonov po celem svetu.

Izvršna direktorica združenja SELDIA Katarina Molin v trgovini na drobno seveda vidi zelo konkurenčen sektor, saj tam še vedno prevladujeta povpraševanje in množičnost potrošnikov, »a rast direktne prodaje kaže, da je to postaja perspektiven prodajni kanal, ki potrošnikom ponuja neposredna in osebna priporočila, ki jih kupci zelo cenijo.« Direktna prodaja se je izkazala kot zaupanja vreden kanal predvsem za potrošnike, ki želijo združiti zdrav način življenja z visoko kakovostnimi izdelki za nego kože in prehranskimi dopolnili.

Več iz rubrike