Delove podjetniške zvezde: Amplexor Adriatic

Pri upravljanju vsebin smo že skoraj tam, kjer si želimo biti .
Fotografija: Uroš Hočevar
Odpri galerijo
Uroš Hočevar

»Infotehna iz Novega mesta je pred kratkim premagala svetovno konkurenco in sklenila posel z jordanskim podjetjem Hikmo Pharmaceuticals. Novi posli pa prinašajo nove zaposlitve.« Tako smo pred več kot štirimi leti zapisali v Delu v rubriki Ime dneva, kjer še vedno predstavljamo inovativne in prebojne podjetnike.

Infotehna se je izkazala za prav takšno – in v naslednjih štirih letih doživela kar nekaj sprememb. Maja 2014 je postala del skupine Amplexor, s sedežem v Luksemburgu, in se nato preimenovala v Amplexor Adriatic. Prihodki so se od leta 2013 podvojili s pet na deset milijonov evrov, bistveno večje je tudi število zaposlenih. Takrat jih je bilo v družbi 60, danes jih je v Novem mestu in Zagrebu, dveh središčih Amplexorja Adriatic, že 125. Glede na rast in dejstvo, da družba sama razvija svoje storitve, zaposluje visoko izobražen kader – več kot 90 odstotkov zaposlenih ima vsaj šesto stopnjo izobrazbe – in izvozno usmerjenost jih nominiramo za Delovo Podjetniško zvezdo 2017.

Uroš Hočevar
Uroš Hočevar

Od ZDA do Indije in Indonezije

»Ukvarjamo se z informacijskimi tehnologijami, digitalizacijo imamo v srži, saj razvijamo programsko opremo za farmacevtska podjetja. Digitalizacija je tisto, kar trgu ponujamo. Na področju upravljanja vsebin ne vidim velike razlike med trenutnim stanjem in željami – skoraj smo že tam, kjer si želimo biti,« poudarjajo v družbi Amplexor Adriatic.

Ta je svetovni ponudnik storitev za upravljanje digitalnih vsebin; programske rešitve, ki jih sami razvijajo, prodajajo okoli 60 farmacevtskim družbam in proizvajalcem medicinskih pripomočkov. V tujini ustvarijo 97 odstotkov svoje prodaje. Njihovi trgi so države Evropske unije, nekdanje Jugoslavije in Sovjetske zveze, Združene države Amerike, Izrael, Jordanija Indija ter Indonezija.

Tehnično znanje ni ključno

»Naša ekipa je zelo raznolika in sestavljena iz strokovnjakov, ki budno spremljajo dogajanje na trgu. Poznajo tehnološke trende, spremembe v regulativi, veliko se povezujemo s partnerji po svetu,« pojasnjujejo v podjetju.

Iščemo primerne kadre; ni se vsak sposoben usesti na letalo, odleteti v Rusijo, tam opraviti delo in priti nazaj.

Čeprav je za delo pri njih precej povpraševanja, imajo s pridobivanjem pravega kadra velike težave, pravijo v Amplexorju Adriatic: »Iščemo celostne osebnosti, ki sodijo v našo skupino tudi po vrednotah, tako da tehnično znanje ni najpomembnejši pogoj. Zaradi dela s strankami je zelo pomembno, da se znajo dobro pogovarjati, da so dobri komunikatorji. Brez angleščine ne gre, ker vsak dan komuniciramo v tujih jezikih. Iščemo primerne kadre; ni se vsak sposoben usesti na letalo, odleteti v Rusijo, tam opraviti delo in priti nazaj.«

V družbi poudarjajo pomen izobraževanja za zaposlene. Imajo sistem mentorstva, tako da vsak na novo zaposleni dobi pomoč pri svojih začetkih v podjetju, da se razvija, pridobi interna izobraževanja … »Pred kratkim smo dobili osebo, ki se bo ukvarjala prav s strateškim razvojem zaposlenih v podjetju. Brez vlaganj v ljudi ne gre. Veliko več kot v preteklosti delamo na notranjih izobraževanjih, ker smo ugotovili, da se znanje ni prenašalo tako, kot bi si želeli,« še pojasnjujejo.

Do družine prijazno podjetje

Zaposlenega in lokalno skupnost v ospredje postavlja tudi strategija družbene odgovornosti, ki so jo postavili pred leti. Pridobili so tudi certifikat do družine prijaznega podjetja.

»Kot zanimivost lahko povem, da pri nas bolj kot šport v okolici podpiramo kulturo, človekoljubje in mlade. Imamo pa svoje športno in tudi kulturno društvo, v okviru katerih sodelavce spodbujamo h kakovostnemu preživljanju prostega časa,« še dodajajo.

Več iz rubrike