Bayer: z idejami zagonskih družb do inovativnih izdelkov

Intervju s Katjo Kresse, vodjo korporativnega komuniciranja Bayer Slovenija.
Fotografija: EPA
Odpri galerijo
EPA

Bayer letos že tretjič išče zagonska podjetja v digitalnem zdravstvu. Koliko zagonskih start-up pobud in drugih podobnih pobud v tehnoloških medicinskih rešitvah ste podprli v družbi Bayer v programu Grants4Apps, ki ste ga ustanovili pred nekaj leti?

Gre za Bayerjev partnerski program podpore zagonskim podjetjem iz zdravstvene tehnologije, njihove storitve imajo potencial za ustvarjanje vrednosti za zdravnike in bolnike. Program omogoča zagonskim podjetjem, da se v odprti Bayerjevi iniciativi Grants4Apps potegujejo za sodelovanje v inkubatorju. Inkubator oziroma pospeševalnik Accelerator letos že tretje leto ponuja petim izbranim zagonskim podjetjem pomoč v obliki investicijskih sredstev v višini 50.000 evrov, mentorsko podporo svojih izkušenih menedžerjev in top menedžerjev, pet izbranih inovativnih zagonskih podjetij pa ima tudi sto dni na voljo gostovanje v Bayerjevih prostorih v Berlinu.

Zakaj je za zrele korporacije, kot je tudi mednarodni Bayer sodelovanje z zagonskimi podjetji pomembno?

Zagonska podjetja odlikuje zelo velika fleksibilnost in razmišljanje zunaj danih okvirov, predvsem pa neobremenjenost pri razmišljanju. Njihove ideje, prototipi ali poslovni modeli se skupaj z Bayerjevim znanjem pogosto razvijejo v uspešne končne izdelke ali storitve v zdravstvu.

Koliko start-upov in podobnih družb se je že preizkusilo v vašem podpornem sistemu za zagonska podjetja?

Doslej je bilo v program Grants4Apps vključenih že skoraj 40 zagonskih podjetij, v pospeševalnik pa je bilo vključenih deset podjetij. Trenutno poteka že tretji krog programa Grants4Apps pospeševalnika. Prijave zainteresiranih zagonskih podjetij zbiramo od 1. aprila do 31. maja 2016. Junija bo strokovna komisija izbrala pet poslovnih idej z največjim potencialom, ki bodo nato od avgusta do decembra vključena v letošnji pospeševalnik. Ne glede na to, ali gre za mobilne aplikacije ali storitve, prenosljive naprave za obdelavo podatkov, software ali hardware, ni nobenih omejitev za tematiko, pravi vodja Bayerjevega projekta dr. Jesus del Valle. Letos se bolj osredotočamo na projekte, povezane s področji, kot so ginekologija, kardiologija, oftalmologija, hematologija, onkologija in radiologija.

Kaj je pokazalo nedavno srečanje z zagonskimi podjetji v Zagrebu na prvi konferenci digitalne medicine, kjer je sodeloval tudi Bayer?

Sredi aprila je bil v Zagrebu pomemben dogodek, pod imenom Prihodnost je sedaj. To je bila prva konferenca digitalne medicine, organizirala jo je hrvaška medijska hiša, Bayer je sodeloval kot eden izmed vodilni na tem področju. Namen je bil povezati zdravstvo, zagonska podjetja in farmacevtsko industrijo, saj to pomeni nove tehnološke rešitve za bolnike.

Več iz rubrike