Argeta: Ta barva je samo naša

Oranžna barva pantone 159c je v kategoriji paštet in namazov v Sloveniji od lani rezervirana samo za Argeto.
Fotografija: Leon Vidic
Odpri galerijo
Leon Vidic

Gospodarski družbi je uspelo to, kar je do zdaj uspelo ekskluzivni skupini 0,03 odstotka blagovnih znamk na svetu, ki jih javnost prepozna že zgolj po obliki, barvi ali vzorcu. Sem spadajo Milka, Manner, Burberry, Louboutin in Whiskas. Za Argeto to pomeni, da v Sloveniji nihče ne sme uporabljati navedene barve na embalaži paštet in namazov.


Intelektualna lastnina se prodaja. In to zelo dobro. Z njo se vaše podjetje loči od konkurence, po njej vas prepoznajo stranke in zaradi nje vam ostajajo zveste. Patente, modele, blagovne znamke in avtorska dela je zato priporočljivo zaščititi, saj sicer lahko kdo drug prepozna vašo dobro idejo in vam z nekaj preprostimi koraki prevzame posel...

Kako torej zaščititi intelektualno lastnino?


MIRO SENICA je za Svet kapitala podal pravno mnenje o petentih, modelih, blagovnih znamkah in avtorskih delih.

Več iz rubrike

ikonomija

Kakšen Rolex - to so ure na katere prisegajo najbogatejši

Čeprav so drage ure že od nekdaj simbol bogastva pa temu pogosto ni tako. Elon Musk, Jeff Bezos in Bill Gates s ponosom nosijo poceni ure.

ikonomija

Slovenija je nova podpisnica Rimske deklaracije

Slovenska digitalna koalicija je podpisala futuristično Rimsko deklaracijo, ki jasno spodbuja tehnološki razvoj, predvsem pa poudarja pomembnost računalništva in informatike v šolstvu.

ikonomija

Nakupovalna platforma Shoppster debitira v Srbiji, jeseni bo predstavljena v Sl…

V Sloveniji bo zaživela nova nakupovalna platforma United Group shoppster.com.

ikonomija

Nasvidenje stari LTE, dobrodošla pametna mesta 5G

Med številnimi novostmi prihodnosti, ki jih bo omogočil 5G, bodo pametna mesta ena najbolj revolucionarnih.

Komentarji: