Argeta: Ta barva je samo naša
Gospodarski družbi je uspelo to, kar je do zdaj uspelo ekskluzivni skupini 0,03 odstotka blagovnih znamk na svetu, ki jih javnost prepozna že zgolj po obliki, barvi ali vzorcu. Sem spadajo Milka, Manner, Burberry, Louboutin in Whiskas. Za Argeto to pomeni, da v Sloveniji nihče ne sme uporabljati navedene barve na embalaži paštet in namazov.
Intelektualna lastnina se prodaja. In to zelo dobro. Z njo se vaše podjetje loči od konkurence, po njej vas prepoznajo stranke in zaradi nje vam ostajajo zveste. Patente, modele, blagovne znamke in avtorska dela je zato priporočljivo zaščititi, saj sicer lahko kdo drug prepozna vašo dobro idejo in vam z nekaj preprostimi koraki prevzame posel...
Kako torej zaščititi intelektualno lastnino?
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost