Apple z novim iPadom brcnil v temo

Podjetje Apple je predstavilo novi iPad, ki je namenjen tudi otrokom v procesu izobraževanja ter šolskim institucijam. Žal so po mnenju mnogih didaktičnih in računalniških strokovnjakov precej brcnili v temo in svetu pokazali, kako oddaljeni so postali od potreb njihovih strank.
Fotografija: arhiv podjetja
Odpri galerijo
arhiv podjetja

V ameriških in drugih časopisih ter novičarskih spletnih straneh se danes na veliko razpravlja o predstavitvi novega iPada. Naprava se očitno ne bo implementirala v šolski sistem, kot so si njeni ustvarjalci želeli, saj je predraga, lomljiva oz. krhka in predvsem nepraktična. »Kolikokrat vam je padel telefon z rok? No, pomislite, kolikokrat bo padel iPad iz rok otrok? Naprava se bo pokvarila v enem tednu,« zapišejo na Business Insider.

Več kot očitno se izdelovalci nove tablice niso preveč posvetili obravnavi otrok in njihovemu ravnanju s tehnološkimi napravicami. IPad ni narejen za otroke, kljub temu, da so ga predstavili kot šolski pripomoček. Poleg iPada je v (nekoliko dražjem) paketu še priložen svinčnik, ki se ga lahko pospravi le tako, da se njegovo konico vtakne v enega izmed vhodov, medtem ko 90 odstotkov svinčnika »štrli« ven. »To pa je izredno nepraktično,« zapišejo na drugem ameriškem mediju. Poleg previsoke cene in nepraktičnosti so se v šolah začeli pogosteje odločati za druge izdelke tudi zaradi zaščite izdelkov drugih ponudnikov (npr. Amazonova tablica za otroke je obdana z gumo). Kader, zaposlen v izobraževalnih institucijah, je razočaran tudi zato, ker se v tablico ne da priključiti tipkovnice za pisanje daljših tekstov. Cena znaša nekje med 300 in 350 dolarjev, in se giblje v cenovnem rangu drugih tablic, zato so v podjetju Apple doživeli s strani potrošnikov hladen tuš.

arhiv podjetja
arhiv podjetja

Pred leti so računalniki z logotipom ugriznjenega jabolka dominirali na izobraževalnem trgu, a situacija spreminja. Otroci vedno več delajo s tablicami in manj z računalniki, zato je v šolah pomembno, da kupijo tablice, ki bodo zdržale čim dlje časa. Že lani so na ameriškem šolskem trgu izgubili kar 18 odstotkov kupcev, ti so se namreč začeli pogosteje odločati za Windows/Google izdelke.

Več iz rubrike