Zakaj je za nas super, da Triglav sponzorira srbske košarkarje

Medtem ko zlate slovenske košarkarje sponzorira srbski Telemach, srbske sponzorira slovenska državna Zavarovalnica Triglav.
Fotografija: AP
Odpri galerijo
AP

Balkan je prostor, kjer so doma mojstri "nadmudrivanja" in odlični trgovci, Slovenci se v igrah, ki se na prvo žogo zdijo bolj pisane na kožo našim južnim sosedom, pogosto vnaprej in sploh ne vedno upravičeno počutimo kot osmoljenci.

Tako nekako je bilo vzdušje med nekaterimi komentatorji na družbenih omrežjih po epski zmagi Slovenije nad Srbijo v nedeljskem finalu Eurobasketa v Istanbulu. Medtem ko je prsi slovenskih asov krasil napis Telemach, ki ga poleg srbskega tajkuna Dragana Šolaka obvoladuje še ameriški sklad KKR, je prsi Srbov krasil napis Zavarovalnice Triglav.

In na forumih so že izbruhnila ugibanja, kaj se skriva za dejstvom, da slovenske nasprotnike v finalu financira slovenska zavarovalnica v državni lasti. Zato smo preverili, kaj se skriva za to potezo.

Na krilih Bogdanovića in ekipe bi radi osvojili srbski trg

Partnerstvo s Košarkarsko zvezo Srbije je leta 2015 sklenila Triglavova odvisna družba Triglav osiguranje Beograd. "Na odločitev o vstopu v partnerstvo je vplivalo več dejavnikov, predvsem pa je bilo pomembno, da je področje regije Adria, še posebej Srbija, eden od strateških trgov skupine, košarka pa eden najbolj popularnih športov v tej državi. Gre torej za projekt, ki je komercialno in promocijsko zanimiv," so nam pojasnili na sedežu Triglava v Ljubljani.

To sponzorstvo vidijo kot primerno priložnost za krepitev prepoznavnosti in ugleda Triglava na srbskem trgu in tudi v mednarodnem okolju. Vrednosti pogodbe nam na Triglavu niso želeli razkriti, da gre pa za dobro naložbo kaže tudi neuradna informacija, da so pri dirki za mesto na dresu Srbiji Slovenci za las prehiteli skupino UPC, ki je lastnica Telemacha in je dobro poznana tudi v Srbiji. Zasebni vlagatelj najbrž s svojim denarjem ne bi rinil v naložbo, ki bi mu prinašala izgubo.

Prostor za rast še imajo

Srbski zavarovalni trg je eden najbolj obetavnih v regiji, Triglav osiguranje Beograd pa v zadnjem času beleži najvišjo rast premije med vsemi odvisnimi zavarovalnicami skupine Triglav (v prvem polletju 2017 je zavarovalnica zbrala 33 odstotkov več premije v primerjavi z enakim lanskim obdobjem). Posledično je povečala tržni delež, ki zdaj znaša 5,7 odstotka, kar jo uvršča na peto mesto med 19 registriranimi zavarovalnimi družbami v Srbiji.

Kaj še sponzorirajo v regiji?

Družbe skupine Triglav so v regiji partnerji vrhunskih športnih organizacij, športnikov, organizatorjev športnih prireditev in podobno, tako na profesionalni kot rekreativni ravni.

Bili so eden od glavnih lokalnih partner projekta Eurobasket 2013, ki je potekal v Sloveniji. Sodelovali so tudi s košarkarsko organizacijo na Hrvaškem v sklopu EP v košarki Eurobasket 2015, ki je potekal na Hrvaškem.  Sponzorirajo tudi izjemno priljubljeni ATP teniški turnir, ki tradicionalno poteka v Umagu.

Več iz rubrike