Operacija Melania: izraelski Outbrain prevzel Zemanto

Izraelska tehnološka družba s sedežem v New Yorku je prevzela slovensko zagonsko podjetje Zemanta, so sočasno sporočili iz New Yorka, Tel Aviva in Ljubljane. Outbrain, ki razvija in trži tehnološko rešitev in uporabnikom spleta pomaga odkrivati zanje zanimive vsebine, je projekt prevzema v Sloveniji imenoval Melania.
Fotografija: Leon Vidic
Odpri galerijo
Leon Vidic

Med strankami Outbraina so vodilni svetovni mediji, kar 80 odstotkov vseh vodilnih medijskih družb uporablja njihovo rešitev. Z več kot dvesto milijardami priporočenih vsebin, ki jih pripravijo njihovi algoritmi, Outbrain na mesec doseže 557 milijonov uporabnikov spleta. 

Poroka na deseti rojstni dan

Outbrain s 600 zaposlenimi deluje v več deset državah in ustvari 600 milijonov evrov prihodkov na leto. Za prevzem slovenske zagonske družbe Zemanta, ki prav v teh dneh praznuje deseti rojstni dan, so se v Outbrainu odločili zaradi njihove platforme za digitalno oglaševanje.

Kot sta nam povedala Ori Lahav, soustanovitelj in generalni direktor Outbraina, ter soustanovitelj Zemante Boštjan Špetič, bo Zemantina platforma tudi po prevzemu obstajala kot samostojen izdelek, Outbrain pa bo v Sloveniji imel svoj prvi razvojni center zunaj Izraela.

»Obe podjetji sta približno enako dolgo na trgu, poznamo se od začetka, ves čas opazujemo, kaj kdo počne, in kar je najpomembnejše za ta posel: kulturi v obeh podjetjih sta si zelo podobni, zato se to zdi za obe povsem naraven korak,« nam je povedal Ori Lahav, izkušeni podjetnik, soustanovitelj in generalni direktor Outbraina. 

Vrednost posla je skrivnost

Tako Lahav kot Špetič vrednosti posla ne želita razkriti, saj sta obe podjetji zasebni. Špetič nam je namignil le, da prodaja Zemante lastnikom ni prinesla niti približno toliko kot zakoncema Login letošnja prodaja družbe Outfit7 za rekordni znesek, milijardo dolarjev. 

Več iz rubrike