Netflix prodal 50 odstotkov več naročnin kot pričakovano

Borze so ga nemudoma nagradile z 20 odstotno rastjo cene delnice.
Fotografija: Pexels
Odpri galerijo
Pexels

Ponudnik plačljivih televizijskih vsebin Netflix je v tretjem četrtletju prodal 50 odstotkov več naročnin od načrtovanega, pridobil je stranke na mednarodnih trgih in kljub zvišanju cene naročnine obdržal enak delež domačih strank. Prihodki od prodaje so se povečali za 31,7 odstotka in so v tem četrtletju znašali 2,30 milijarde dolarjev. Ob koncu trgovalnega dne, ko so bili znani rezultati tretjega četrtleja (PDF), so ga borze zato nagradile z 20 odstotno rastjo cene delnice, poroča Reuters.

Uspešna prodaja je pozitiven obrat od preteklih mesecev, ko delež naročnin ni pretirano rastel. Netflix se sicer osredotoča na ekspanzijo na mednarodnih trgih in napoveduje, da bo že naslednje leto na ta račun koval visoke dobičke.

V tretjem četrtletju mu je uspelo na mednarodnih trgih pridobiti 3,2 milijona novih naročnikov. Danes je njegova delnica vredna 121,87 dolarja, analitik Michael Pachte pa pravi, da se bo vrednost delnice še povečala, če mu bo le uspelo stalno povečevati delež novih naročnikov. Pachte pa je za Reuters opozoril na nevarnost, da bo Netflix zapadel v prevelike materialne stroške zaradi vedno novega in novega ustvarjanja oddaj in vsebin. Netflix je namreč sporočil, da ima naslednje leto v finančnem načrtu za pripravo lastnih vsebin rezerviranih šest milijard dolarjev, kar je v kar eno milijardo več kot to leto.

Netflix je trenutno prisoten v 130 državah, tudi v skoraj vseh največjih, razen na Kitajskem, za kar pa si bodo, kot so dejali v podjetju, še naprej prizadevali.

Več iz te teme:

Več iz rubrike