Če sta Google in Facebook kralja, so drugi berači?

Oglaševanje je že dolgo časa stvar digitalnih medijev, tradicionalni jim ne sežejo do kolen. A kdo zasluži gore denarja na račun vseh oglaševalcev? Google in Facebook.
Fotografija: Reuters
Odpri galerijo
Reuters

Direktor skupine Digital Content Next, ki se ukvarja z digitalnimi vsebinami podjetij in trženjem, Jason Kint, je na svojem Twitter profilu objavil zanimivo raziskavo, ki govori o spletnem oglaševanju na ameriškem trgu, ki pa ga brez slabe vesti lahko preslikamo v evropski prostor.

Reuters
Reuters

Podjetja, ki se poslužujejo spletnega oglaševanja, največ denarja investirajo v Google in Facebook, njun skupni delež je dvakrat večji od skupnega deleža vseh ostalih kanalov. Google je povečal rast za 60, Facebook pa 43 odstotkov. Ostalim platformam se je skupni delež zmanjšal za 3 odstotke.

Kint ne trdi, da se vsem podjetjem, ki se ukvarjajo z digitalnim oglaševanjem, poslovanje zmanjšuje; le skupni delež je nižji od deleža zgoraj omenjenih dveh gigantov. Pri tem je potrebno tudi upoštevati, da je Kint združil rezultate raziskav, narejene s strani Facebooka, Googla in Interactive Advertising Bureau. Vsak je delal raziskavo z drugačno metodo, zato Kintove ideje niso natančno razdelane, le nakazujejo na smer skupnih raziskav. Brian Wieser, analitik pri Pivotal Research, je prišel do podobnih zaključkov: »Google in Facebook rasteta, delež ostalih se je zmanjšal za 5 odstotkov.«

Več iz rubrike