Če sta Google in Facebook kralja, so drugi berači?
Direktor skupine Digital Content Next, ki se ukvarja z digitalnimi vsebinami podjetij in trženjem, Jason Kint, je na svojem Twitter profilu objavil zanimivo raziskavo, ki govori o spletnem oglaševanju na ameriškem trgu, ki pa ga brez slabe vesti lahko preslikamo v evropski prostor.
Podjetja, ki se poslužujejo spletnega oglaševanja, največ denarja investirajo v Google in Facebook, njun skupni delež je dvakrat večji od skupnega deleža vseh ostalih kanalov. Google je povečal rast za 60, Facebook pa 43 odstotkov. Ostalim platformam se je skupni delež zmanjšal za 3 odstotke.
Kint ne trdi, da se vsem podjetjem, ki se ukvarjajo z digitalnim oglaševanjem, poslovanje zmanjšuje; le skupni delež je nižji od deleža zgoraj omenjenih dveh gigantov. Pri tem je potrebno tudi upoštevati, da je Kint združil rezultate raziskav, narejene s strani Facebooka, Googla in Interactive Advertising Bureau. Vsak je delal raziskavo z drugačno metodo, zato Kintove ideje niso natančno razdelane, le nakazujejo na smer skupnih raziskav. Brian Wieser, analitik pri Pivotal Research, je prišel do podobnih zaključkov: »Google in Facebook rasteta, delež ostalih se je zmanjšal za 5 odstotkov.«
Več iz rubrike
Javnofinančna gibanja ugodna, a z negativnimi tveganji
Novi podatki Fiskalnega sveta na voljo. In kakšna je projekcija prihodnosti?
Kateri so 4 razlogi zakaj imajo samski višje denarne stroške?
Samski stan ima svoje prednosti, toda med njimi v večini ni tistih, ki so denarne narave.