Barbara Modic

O avtorju

Barbara Modic je univ. dipl. ekonomistka, certificirana na področju upravljanja trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti podjetij na London Business School ter svetovalka za marketing, medije in trajnost pri Sila & Modic Consulting.

Skupaj z mrežo strokovnjakov z različnih področij trajnosti pomaga podjetjem pri krmarjenju skozi njihovo trajnostno pot. Njena strast je navdihniti in opolnomočiti podjetja, ekipe in posameznike, da odkrijejo svoj potencial in odgovorno ustvarijo vrednost. V poslu je že več kot 20 let.

Bila je direktorica dveh večjih agencij za medijski zakup, delovala pa je tudi na strani naročnikov in medijev. Domača je v številnih sektorjih od maloprodaje, avtomobilizma, farmacije, izdelkov široke potrošnje do financ in tehnološkega sektorja.

b2b

Trajnostno poročanje kmalu obvezno za širši nabor podjetij

Z uvedbo nove EU direktive CSRD se bo krog podjetij, ki bodo morala oddajati nefinančna poročila, bistveno povečal.

b2b

Izbira dobaviteljev z vidika trajnostnega razvoja

Dobavne verige predstavljajo levji delež trajnostnega odtisa; kar 50 do 70 odstotkov trajnostnega odtisa večine največjih svetovnih podjetij.

b2b

Trajnostni razvoj in dobičkonosnost

Trajnostna naravnanost je etični in ekonomski imperativ.

b2b

Ali potrebujemo vodje za trajnostni razvoj?

Vodja za trajnostni razvoj oziroma angleško CSO ali Chief Sustainability officer je relativno nova funkcija. Poznamo jo od leta 2004.