Barbara Modic je univ. dipl. ekonomistka, certificirana na področju upravljanja trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti podjetij na London Business School ter svetovalka za marketing, medije in trajnost pri Sila & Modic Consulting.
Skupaj z mrežo strokovnjakov z različnih področij trajnosti pomaga podjetjem pri krmarjenju skozi njihovo trajnostno pot. Njena strast je navdihniti in opolnomočiti podjetja, ekipe in posameznike, da odkrijejo svoj potencial in odgovorno ustvarijo vrednost. V poslu je že več kot 20 let.
Bila je direktorica dveh večjih agencij za medijski zakup, delovala pa je tudi na strani naročnikov in medijev. Domača je v številnih sektorjih od maloprodaje, avtomobilizma, farmacije, izdelkov široke potrošnje do financ in tehnološkega sektorja.
Problem nastane, ko se začnejo podjetje posluževati praks, s katerimi se prikazujejo bolj trajnostna, kot so v resnici.
Z uvedbo nove EU direktive CSRD se bo krog podjetij, ki bodo morala oddajati nefinančna poročila, bistveno povečal.
Dobavne verige predstavljajo levji delež trajnostnega odtisa; kar 50 do 70 odstotkov trajnostnega odtisa večine največjih svetovnih podjetij.
Spletna mesta Dela d.o.o. uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?