Z novim letom dražje parkirnine v centru Ljubljane

V naslednjem letu bo treba za parkiranje v središču Ljubljane odšteti več, podaljšal pa se bo tudi časovni razpon, znotraj katerega bo parkiranje plačljivo.
Fotografija: Foto: Blaž Samec / Delo
Odpri galerijo
Foto: Blaž Samec / Delo

Ljubljanski mestni svetniki so podprli predlog o višjih cenah parkiranja v centru mesta. V coni 1 je bilo treba do sedaj za uro parkiranja odšteti 80 centov, po novem pa bo znesek znašal 1,2 evra. V coni 2 se bo višina parkirnine zvišala z zdajšnjih 60 na 70 centov. V coni 3 ni predvidenih sprememb. Višja parkirnina bo veljala tudi na mestnih parkiriščih P&R. Z 1,2 evra se bo znesek dvignil na 1,3 evra, poroča STA.

image_alt
Zaradi opozorila na nevarnost Hyundaievih vozil prejel milijone

Mestni svetniki so hkrati podprli tudi odlok, s katerim se podaljšuje plačevanje parkiranja po dnevni tarifi na parkiriščih Sanatorij Emona na Kolodvorski, NUK II. na Emonski pri Križankah, na Metelkovi, na obeh parkiriščih v Tivoliju ter na strelišču na Dolenjski. Zaenkrat se parkirnino med tednom plačuje med 7. in 19. uro, po novem pa se bo ta časovni razpon podaljšal na med 6. in 22. uro.

Vodja svetniškega kluba kritičen do višjih cen

Igor Horvat, vodja svetniškega kluba SDS, je do predvidenega dviga cen kritičen. Še posebej nasprotuje zvišanju parkirnin v coni 1, saj bo šlo za kar 50-odstotno višje cene. Prepričan je, da za višanje parkirnin ni nobenega tehtnega razloga, temveč gre izključno za težnjo po višjih prihodkih v mestnem proračunu, navaja STA.

image_alt
Koliko denarja je na svetu?

Župan Zoran Janković je na to odvrnil, da naj se niti en evro od dviga parkirnin ne bi stekel v mestni proračun. Po Jankovićevih besedah je ukrep med drugim del prometne politike, s katerim si želijo doseči manj avtomobilov v centru Ljubljane in spodbuditi uporabo drugih prevoznih sredstev.

Samostojni svetnik Dragan Matić je do Jankovićeve razlage skeptičen. Trdi, da bi za naveden ukrep sicer lahko rekli, da je skladen s prometno strategijo. Ta namreč predvideva zmanjšanje prometa na upadnicah do leta 2027 za 20 odstotkov. Vendar pa, kot pravi, po drugi strani Mestna občina Ljubljana načrtuje gradnjo podzemnih garaž, kar se pa z omenjenim ciljem ne sklada.

image_alt
Avstrijci in Nemci kopičijo premoženje

Več iz rubrike