Twitter nenamerno zlorabil podatke svojih uporabnikov za potrebe oglaševalcev
Oglaševalcem so odčivknili tudi podatke, ki jih ne bi smeli. Za nenamerno napako so se v podjetju Twitter že opravičili. Bo to dovolj?
Odpri galerijo
Iz podjetja, ki vodi družbeno omrežjo Twitter so sporočili, da so oglaševalci lahko prišli do nekaterih podatkov njihovih uporabnikov, četudi so ti posebej označili, da svojih podatkov ne želijo posredovati naprej. »Nismo prepričani, koliko ljudi je bilo na ta način oškodovanih, se pa za nenamensko napako globoko opravičujejo vsem prizadetim,« so sporočili iz podjetja.
Odtekanje elektronskih naslovov in telefonskih številk tistih, ki jih niso pustili v nadaljnje posredovanje tretjim osebam, so v podjetju odkrili že 17. septembra, tako da je po predvidevanju britanskega BBC-ja, dogodek najverjetneje prizadel mnoge uporabnike.
V podjetju so po incidentu zagotovili, da v svojih bazah ne hranijo več telefonskih številk in elektronskih naslovov svojih uporabnikov za potrebe oglaševalcev. Irsko podjetje Twitter, s sedežem v Dublinu, ob zlorabi ni obvestilo irskega komisarja za zaščito podatkov, niti ostalih pristojnih organov, čeprav zakonodaja GDPR to v takšnih primerih narekuje. A Twitter se brani z argumentom, da ima 139 milijonov uporabnikov, ki platformo uporabljajo vsak dan in, ki jim vsakodnevno postrežejo tudi z oglasi.
Odtekanje elektronskih naslovov in telefonskih številk tistih, ki jih niso pustili v nadaljnje posredovanje tretjim osebam, so v podjetju odkrili že 17. septembra, tako da je po predvidevanju britanskega BBC-ja, dogodek najverjetneje prizadel mnoge uporabnike.
V podjetju so po incidentu zagotovili, da v svojih bazah ne hranijo več telefonskih številk in elektronskih naslovov svojih uporabnikov za potrebe oglaševalcev. Irsko podjetje Twitter, s sedežem v Dublinu, ob zlorabi ni obvestilo irskega komisarja za zaščito podatkov, niti ostalih pristojnih organov, čeprav zakonodaja GDPR to v takšnih primerih narekuje. A Twitter se brani z argumentom, da ima 139 milijonov uporabnikov, ki platformo uporabljajo vsak dan in, ki jim vsakodnevno postrežejo tudi z oglasi.
Več iz rubrike
Zaradi tanjših denarnic kupujemo tudi manj hrane
Na potrošnjo poleg razpoložljivih dohodkov vplivajo inflacija, zaostreni pogoji kreditiranja, davčne obremenitve in psihološki dejavniki.
Pred sesutjem strankam izpulili še zadnje evre
Med upniki so poleg pravnih številne fizične osebe, ki so tik pred stečajem v akcijah na spletnih platformah kupovale bone za prihodnje lepotne storitve.