Twitter nenamerno zlorabil podatke svojih uporabnikov za potrebe oglaševalcev
Oglaševalcem so odčivknili tudi podatke, ki jih ne bi smeli. Za nenamerno napako so se v podjetju Twitter že opravičili. Bo to dovolj?

Odpri galerijo
Twitter pristojnim službam ni prijavil odtekanja informacij. Foto: Blaž Samec/Delo
Iz podjetja, ki vodi družbeno omrežjo Twitter so sporočili, da so oglaševalci lahko prišli do nekaterih podatkov njihovih uporabnikov, četudi so ti posebej označili, da svojih podatkov ne želijo posredovati naprej. »Nismo prepričani, koliko ljudi je bilo na ta način oškodovanih, se pa za nenamensko napako globoko opravičujejo vsem prizadetim,« so sporočili iz podjetja.
Odtekanje elektronskih naslovov in telefonskih številk tistih, ki jih niso pustili v nadaljnje posredovanje tretjim osebam, so v podjetju odkrili že 17. septembra, tako da je po predvidevanju britanskega BBC-ja, dogodek najverjetneje prizadel mnoge uporabnike.
V podjetju so po incidentu zagotovili, da v svojih bazah ne hranijo več telefonskih številk in elektronskih naslovov svojih uporabnikov za potrebe oglaševalcev. Irsko podjetje Twitter, s sedežem v Dublinu, ob zlorabi ni obvestilo irskega komisarja za zaščito podatkov, niti ostalih pristojnih organov, čeprav zakonodaja GDPR to v takšnih primerih narekuje. A Twitter se brani z argumentom, da ima 139 milijonov uporabnikov, ki platformo uporabljajo vsak dan in, ki jim vsakodnevno postrežejo tudi z oglasi.
Odtekanje elektronskih naslovov in telefonskih številk tistih, ki jih niso pustili v nadaljnje posredovanje tretjim osebam, so v podjetju odkrili že 17. septembra, tako da je po predvidevanju britanskega BBC-ja, dogodek najverjetneje prizadel mnoge uporabnike.
V podjetju so po incidentu zagotovili, da v svojih bazah ne hranijo več telefonskih številk in elektronskih naslovov svojih uporabnikov za potrebe oglaševalcev. Irsko podjetje Twitter, s sedežem v Dublinu, ob zlorabi ni obvestilo irskega komisarja za zaščito podatkov, niti ostalih pristojnih organov, čeprav zakonodaja GDPR to v takšnih primerih narekuje. A Twitter se brani z argumentom, da ima 139 milijonov uporabnikov, ki platformo uporabljajo vsak dan in, ki jim vsakodnevno postrežejo tudi z oglasi.
Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.
Zadnje novice
Ne spreglejte
Kar 2,5 %* letno? Redkost na slovenskem trgu, ki jo morate izkoristiti
AKTUALNO
Kam trenutno vlagajo denar najbolj izkušeni vlagatelji?
AKTUALNO
Umetna inteligenca bo oglaševanje obrnila na glavo
AKTUALNO
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
AKTUALNO