Linkedin: Brez te veščine boste danes težko dobili zaposlitev
Mehke veščine že nekaj časa postajajo vse bolj iskana roba, trenutno pa si delodajalci najbolj želijo predvsem ene veščine.
Odpri galerijo
Dandanes je na trgu dela bolj kot to kaj lahko narediš, pomembno kako neko nalogo opraviš. Delodajalci sicer še vedno pogosto zaposlijo kandidate, ki izpolnjujejo že minimalne zahteve tehnoloških znanj, vseeno pa se izrazito kaže želja po zaposlitvi kandidatov, ki imajo napredne mehke veščine. Le te je namreč bistveno težje naknadno naučiti, izpostavlja portal Fast Company.
Med mehkimi veščinami pa je ena veščina, ki jo delodajalci želijo bolj kot ostale. Glede na zadnjo raziskavo, ki jo je izvedel Linkedin, je dandanes najbolj želena veščina delodajalcev komunikativnost. Ta veščina je izstopala v letošnjem juniju in juliju, ugotavlja raziskava.
»Komunikativnost posameznika je jedro celotnega sporazumevanja med ljudmi, zato je to tudi osrednje bistvo uspešnega in učinkovitega poslovanja,« pravi vodja vsebinske strategije pri Linkedinu Dan Brodnitz, ki dodaja »vsak delovni proces, ki vključuje več kot le eno osebo je močno odvisen od komunikacije.«
Pandemija je že izrazito spremenila ustaljene vzorce komunikacij v podjetjih, Brodnitz pa pravi, da se so se s tem le še povečali apetiti po zaposlovanju komunikativnih posameznikov. Pravzaprav o povečanih potrebah medosebne komunikativnosti priča tudi dejstvo, da se je število ur, ki jih uporabniki Linkedina namenijo tečajem dobrega komuniciranja celo potrojilo.
Med platformami, ki ponujajo spletna izobraževanja so med dvajsetimi najbolj iskanimi tečaji, kar štirje tečaji namenjeni neposredni krepitvi komunikacijskih veščin, trije pa se ukvarjajo z komunikacijo pri delu od doma in pa večanju osebne blagovne znamke.
»V času, ko se korenito spreminjajo konvencionalni načini komunikacije, je povsem razumljivo, da se veča potreba po krepitvi veščin ustrezne komunikaciji,« izpostavlja Brodnitz, ki še pravi, da naše sporazumevanje postaja vse bolj kompleksno, zato so za dobro sodelovanje ključne boljše veščine komuniciranja. Po podatkih Linkedina, zdaj že več kot 90 odstotkov delodajalcev meni, da so mehke veščine enako potrebne kot trde. Povedano drugače, način kako ljudje delajo je enako pomembno kot veščina za izvedbo tehničnih nalog.
Do podobnih ugotovitev, kot je prišel Linkedin je prišlo tudi švedsko podjetje za upravljanje človeških virov Jobbland.se, ki ugotavlja povečano povpraševanje po mehkih veščinah. Pišejo, da na spletnih ponudbah za zaposlitev zaznavajo vse več zahtev po učinkoviti komunikaciji. Ta veščina je zdaj že bolj zaželena kot vodstveni vedenjski vzorci. Pravzaprav je bila dobra komunikacija v oglasih za delo izpostavljena kar 35-krat pogosteje kot druge mehke veščine, na primer empatija, reševanje konfliktov, prilagodljivost in zanesljivost.
Želena veščina
Med mehkimi veščinami pa je ena veščina, ki jo delodajalci želijo bolj kot ostale. Glede na zadnjo raziskavo, ki jo je izvedel Linkedin, je dandanes najbolj želena veščina delodajalcev komunikativnost. Ta veščina je izstopala v letošnjem juniju in juliju, ugotavlja raziskava.
Če je bila komunikativnost včasih zaželena zgolj v specifičnih industrijah in za točno določena delovna mesta, je dobra komunikacija vse bolj zaželena na praktično vsakem delovnem mestu. Tako se komunikativnost pri kandidatih ne išče zgolj za javno izpostavljena delovna mesta ali pa tista, ki imajo opravka s strankami.
»Komunikativnost posameznika je jedro celotnega sporazumevanja med ljudmi, zato je to tudi osrednje bistvo uspešnega in učinkovitega poslovanja,« pravi vodja vsebinske strategije pri Linkedinu Dan Brodnitz, ki dodaja »vsak delovni proces, ki vključuje več kot le eno osebo je močno odvisen od komunikacije.«
Potreba po dobri komunikaciji
Pandemija je že izrazito spremenila ustaljene vzorce komunikacij v podjetjih, Brodnitz pa pravi, da se so se s tem le še povečali apetiti po zaposlovanju komunikativnih posameznikov. Pravzaprav o povečanih potrebah medosebne komunikativnosti priča tudi dejstvo, da se je število ur, ki jih uporabniki Linkedina namenijo tečajem dobrega komuniciranja celo potrojilo.
Med platformami, ki ponujajo spletna izobraževanja so med dvajsetimi najbolj iskanimi tečaji, kar štirje tečaji namenjeni neposredni krepitvi komunikacijskih veščin, trije pa se ukvarjajo z komunikacijo pri delu od doma in pa večanju osebne blagovne znamke.
PREBERITE ŠE:
Tehnična znanja v kombinaciji z komunikativnostjo
»V času, ko se korenito spreminjajo konvencionalni načini komunikacije, je povsem razumljivo, da se veča potreba po krepitvi veščin ustrezne komunikaciji,« izpostavlja Brodnitz, ki še pravi, da naše sporazumevanje postaja vse bolj kompleksno, zato so za dobro sodelovanje ključne boljše veščine komuniciranja. Po podatkih Linkedina, zdaj že več kot 90 odstotkov delodajalcev meni, da so mehke veščine enako potrebne kot trde. Povedano drugače, način kako ljudje delajo je enako pomembno kot veščina za izvedbo tehničnih nalog.
Do podobnih ugotovitev, kot je prišel Linkedin je prišlo tudi švedsko podjetje za upravljanje človeških virov Jobbland.se, ki ugotavlja povečano povpraševanje po mehkih veščinah. Pišejo, da na spletnih ponudbah za zaposlitev zaznavajo vse več zahtev po učinkoviti komunikaciji. Ta veščina je zdaj že bolj zaželena kot vodstveni vedenjski vzorci. Pravzaprav je bila dobra komunikacija v oglasih za delo izpostavljena kar 35-krat pogosteje kot druge mehke veščine, na primer empatija, reševanje konfliktov, prilagodljivost in zanesljivost.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.