Milijonarji bodo letos podarjali darilne kartice
Večina bogatih Američanov namerava letos za praznična darila zapraviti enako količino denarja kot lani, je pokazala nedavna raziskava CNBC Millionaire Survey.
Milenijci nameravajo zapraviti več
Kljub dolgotrajnim motnjam v dobavni verigi, poznavalci napovedujejo v letošnji praznični sezoni rekordno prodajo. Kar 68 odstotkov bogatih Američanov bo za nakupe porabila enako vsoto denarja, zaradi motenj v dobavni verigi pa bodo podarili več darilnih kartic, kažejo rezultati raziskave.
Največji odstotek milijonarjev, ki so sodelovali v raziskavi, bo za praznične nakupe zapravilo manj kot 2200 evrov, kar je veliko manj kot so porabili leta 2019, navaja CNBC.
Nekaj več kot 29 odstotkov anketirancev je odgovorilo, da bodo zapravili med 880 in 2200 evri, kar je malenkost več kot lani (28 odstotkov) in kar nekaj manj kot leta 2019 (34 odstotkov).
Po drugi strani pa bo manjše zneske do 440 evrov, zapravilo več anketirancev (26 odstotkov) v primerjavi z letom 2019 (19 odstotkov).
Se je pa v primerjavi z lanskim letom za en odstotek povečal delež ljudi, ki nameravajo zapraviti več kot 22.000 evrov. Tako veliko vsoto bo prazničnim nakupom namenilo štiri odstotke ljudi, v letu 2019 pa jih je toliko zapravilo le dva odstotka, navaja CNBC.
Na splošno je 68 odstotkov bogatih Američanov odgovorilo, da nameravajo zapraviti enako kot lani, 12 odstotkov jih namerava porabiti manj, 21 odstotkov pa jih je odgovorilo, da bodo zapravili več. Med slednjimi je tako odgovorilo 39 odstotkov milenijcev.
Več darilnih kartic, daril največ za otroke
Težave v dobavni verigi in inflacija so ovirale praznične nakupe kar so občutili tudi milijonarji. Več kot četrtina jih je namreč odgovorilo, da bodo letos zaradi pomanjkanja podarili več darilnih kartic in manj fizičnih daril. Kar 33 odstotkov ljudi se je za nakupe odločilo prej kot po navadi.
Samo sedem odstotkov premožnih se je odločilo, da bodo letos podarili manj daril. Nekaj več kot 20 odstotkov anketirancev pa pravi, da bodo letos bolj dobrodelni.
Na vprašanje za koga bodo letos kupovali darila, je 32 odstotkov milijonarjev odgovorilo, da bodo največ porabili za svoje otroke, 26 odstotkov jih namerava največ zapraviti za zakonca, 19 odstotkov pa jih pravi, da bodo največji delež denarja zapravili zase.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.