Teslin salon v Ljubljani že zaživel, servis v kratkem

V Ljubljani od sredine avgusta deluje razstavno-prodajni salon ameriškega proizvajalca električnih avtomobilov Tesla, ki je tako uradno prisoten tudi na slovenskem trgu.
Fotografija: Salon Tesle na Leskoškovi cesti, Ljubljana. FOTO: Mali Igor
Odpri galerijo
Salon Tesle na Leskoškovi cesti, Ljubljana. FOTO: Mali Igor

Teslini avtomobili so na slovenskih cestah sicer prisotni že nekaj let, vendar so morali kupci ponje v tujino, tudi najbližji servis je bil v Avstriji. Sredi avgusta pa je Tesla omogočil konfiguracijo in naročilo svojih modelov 3, S in X tudi v Sloveniji, in sicer prek spleta ali v salonu na Leskoškovi v Ljubljani. Naročanje sicer v vsakem primeru poteka prek spleta, le da lahko kupec v salonu ob tem dobi pomoč prodajnih svetovalcev.

V Ljubljani je trenutno na ogled model 3, ki naj bi se mu v približno mesecu dni pridružila še S in X. Z vsemi modeli bodo možne tudi testne vožnje.

Vstopni model 3 s 409 kilometri dosega stane nekaj manj kot 45.000 evrov, vstopni model S s 610 kilometri dosega nekaj manj kot 84.000 evrov in vstopni model X s 505 kilometri dosega nekaj manj kot 90.000 evrov z davkom.


Prva vozila bodo po napovedih dobavljena novembra, ko je pričakovati tudi odprtje uradne servisne delavnice. Podrobnejšega datuma v družbi za zdaj ne razkrivajo.

Tesla. FOTO: REUTERS/Michele Tantussi
Tesla. FOTO: REUTERS/Michele Tantussi
Tesline avtomobile je mogoče v sedmih dneh tudi vrniti, vendar avtomobil ne sme imeti prevoženih več kot 1600 kilometrov, prav tako ne sme biti poškodovan. Hkrati za kupljen avto, ki ga želi kupec vrniti, ne sme biti vložena zahteva za nepovratna sredstva Eko sklada.

Polnjenje Teslinih vozil je v Sloveniji zaenkrat mogoče na treh hitrih polnilnicah in več kot 30 standardnih. V družbi napovedujejo, da bodo v kratkem postavili dodatne, sicer pa poudarjajo, da je najbolj priročen način polnjenja doma, saj baterija ob povprečni uporabi po njihovih navedbah zdrži ves dan.

Leta 2003 ustanovljeno podjetje je v drugem letošnjem četrtletju prodalo 90.891 vozil, kar je nekoliko več kot v predhodnem četrtletju. Kljub veliki priljubljenosti njegovih vozil se podjetje sicer vse od ustanovitve zaradi visokih stroškov otepa rdečih številk, v drugem četrtletju pa mu je vendarle uspelo splezati na zeleno vejo. Vknjižilo je 104 milijone dolarjev čistega dobička, obenem pa prvič doslej zabeležilo celoletni dobiček. Pričakovanja so presegli tudi prihodki, ki jih je bilo za šest milijard dolarjev.

Več iz rubrike