Zmagovalec slovenskega izvoza je trboveljski Dewesoft

Na 7. konferenci slovenskih izvoznikov, ki je v petek potekala na Brdu pri Kranju, so med drugimi podelil nagrado Zmagovalec slovenskega izvoza. Na šesti podelitvi zapored jo je prejel trboveljski Dewesoft.
Fotografija: 7. konferenca slovenskih izvoznikov, 11. september 2020, Kongresni center Brdo, Brdo pri Kranju. FOTO: Jana Petkovsek
Odpri galerijo
7. konferenca slovenskih izvoznikov, 11. september 2020, Kongresni center Brdo, Brdo pri Kranju. FOTO: Jana Petkovsek

Podjetje, ki letos praznuje 20-letnico svojega delovanja, je do konca junija letos za 30 odstotkov povečalo promet v primerjavi z enakim obdobjem lani. Zaradi zmanjšanja naročil, do katerega je prišlo zaradi novega korona virusa covid-19, bo podjetje leto zaokrožilo najverjetneje s prihodki, za 10 odsotkov višjimi kot lani.


Prodajajo tudi na Črni celini


»Druga polovica posla je opravljena na trgu. Tega dejstva se dobro zavedamo. In Dewesoft je uspešen tudi zaradi svoje močne globalne prodajne mreže. Sedaj smo že na vseh celinah, saj smo nedavno prodajnega zastopnika dobili tudi v JAR,« je v pogovoru za Svet kapitala pojasnil Andrej Orožen, izvršni direktor.

Andrej Orožen Dewesoft. FOTO: Vogel Voranc
Andrej Orožen Dewesoft. FOTO: Vogel Voranc
»Investicija v odprtje novega trga znaša vsaj toliko kot razvoj novega izdelka. Še naprej se bomo trudili, da bomo svoj tržni delež povečevali. Nagrada Izvoznik leta pa nam tako potrjuje, da delamo prav,« je med drugim dejal Orožen, ki je ob prejemu nagrade poudaril, da je za uspeh podjetja v veliki meri odgovorna izjemna strategija dr. Jureta Kneza, vizionarja in predsednika uprave podjetja. »Vsega tega pa ne bi mogli uresničiti brez izjemnih sodelavcev in se jim iskreno zahvaljujem,« je dejal Orožen.


Cilji Slovenije


Uvodničar v konferenco je bil gospodarski minister Zdravko Počivalšek, ki je med drugim poudaril, da mora država biti podjetjem v podporo, »da je slovensko gospodarstvo lahko svetovno konkurenčno. 85 odsotkov produktov in storitev izvozimo, od tega 80 odsotkov v države EU. Izkoristiti moramo priložnosti, ki jih ponuja digitalizacija in podpreti podjetja, ki trgujejo na tujih trgih. Do leta 2025 naj bi povečali izvoz na 50 milijard evrov. Smo na dobri poti, saj ta trenutno znaša nekaj čez 40 milijard. Do tega leta naj bi dosegli tudi 60 tisoč evrov dodane vrednosti na zaposlenega ter 25 000 povprečne bruto plače na zaposlenega,« je nanizal minister.


Ključna področja


Podjetje Dewesoft je letošnji Zmagovalec slovenskega izvoza. FOTO: Hočevar Uroš
Podjetje Dewesoft je letošnji Zmagovalec slovenskega izvoza. FOTO: Hočevar Uroš
Trajnost, inovativnost in digitalizacija so ključna področja, ki bodo v razvojnem fokusu Slovenije naslednja leta. Je pa Počivalšek med drugim poudaril, da veliko stavi na službo za debirokratizacijo, ki so jo ustanovili v kabinetu predsednika vlade.

Lani je najbolj zrasel uvoz v Švico in na Hrvaško. Na področju internacionalizacije naj bi bili prioritetni trgi Nemčija, Avstrija in Švica. Trgi priložnosti pa so med drugimi Rusija, Španija, Indija, Japonska… Na teh trgih bo država slovenskim podjetjem dajala posebno podporo. Letos pričakujemo v Sloveniji 8,3-odstoten padec gospodarske rasti, naslednje leto 5,8-odstotna rast.


Počivalšek je optimist


Ne smemo pa ob tem pozabiti, da bo imela Slovenija na voljo 10,3 milijarde evropskega denarja za okrepitev gospodarstva, ki je utrpelo škodo zaradi covida-19.

Minister Počivalšek pravi, da je optimist, tudi zato, ker je v Nemčiji, s katero naredimo petino trgovinske menjave, bolje. Imamo pa v 14-milijardni trgovinski menjavi milijardni presežek. Kaj pa črna celina? »Negovati moramo dosedanje trge, a po malem svoj izvoz še bolj razpršiti na trge izven Evropske unije, ki je pravzaprav naš domači trg,« je odgovoril minister. Med drugim je poudaril, da vse več dejavnosti tudi pri krepitvi izvoza pričakujejo od veleposlaništev.


Andrej Orožen: Najboljši smo zaradi


Jure Knez, Dewesoft. FOTO: Hočevar Uroš
Jure Knez, Dewesoft. FOTO: Hočevar Uroš
Dewesoft v Sloveniji trenutno zaposluje že 103 ljudi, skupaj s predstavništvi v 16 državah pa več kot 250. Medtem ko so lani zaposlili 21 ljudi, jih bodo v letošnjem letu skupaj 19. Izjemna povprečna dodana vrednost na zaposlenega, ki znaša 169 tisoč evrov, jim omogoča kontinuirano vlaganje v razvoj, v ljudi in v poslovne prostore. Te dni dajejo na trg novo družino izdelkov IOLITE LX in SIRIUS XHS, ki pomenita nov mejnik v razvoju.


Stopili v obdobje investicij


Nedavno so začeli graditi lastno garažno hiše s 138 parkirnimi mesti, ki bo gotova spomladi prihodnje leto. Investicij s tem ne bo konec. Prihodnje leto bodo začeli z gradnjo dveh dodatnih etaž nad sedanjo poslovno stavbo, s čimer bodo pridobili vsaj 700 kvadratnih metrov in še izboljšali delovne pogoje. Obe investiciji sta skupaj vredni okoli 3 milijone evrov.


 

Več iz rubrike

aktualno

Čiste energije moramo več proizvesti sami

S spreminjanjem naših življenjskih navad se spreminja tudi naš potrošniški profil. Vse bolj naj bi stremeli k personaliziranim storitvam, pri čemer nam ponudniki prihajajo naproti, po drugi strani pa…

aktualno

Otok Madagaskar dobesedno razpada

Madagaskar, četrti največji otok na svetu, zaradi tektonskih premikov počasi razpada na manjše otoke.

aktualno

Letalske družbe v trenutni krizi komaj ostajajo pri življenju

Letalske družbe, ki jih je pandemija močno prizadela, za preživetje potrebujejo še 70 do 80 milijard dolarjev, pravi prvi mož IATA Alexandre de Juniac.

aktualno

Zoran Bogdanović: Ostati ponižen pred izzivi in ​​ne odnehati sta ključna dejav…

Coca-Cola HBC je ponovno imenovana za vodilnega proizvajalca pijač v Evropi na področju trajnostnega poslovanja, sporoča Zoran Bogdanović, izvršni direktor Coca-Cole HBC.

Komentarji: