Teslin najcenejši model ne bo več tako poceni
Saga o osnovnem modelu Tesla Model 3, vrednem 35.000 ameriških dolarjev, je znova dobila epilog.
Odpri galerijo
Po navedbah priznanega portala Electrek, avtomobilski proizvajalec Tesla z naslednjim letom ne bo več ponujal najcenejše različice svoje priljubljene električne limuzine po ceni, ki jo je napovedal na začetku. To je že drugič, da je družba podražila najbolj dostopno različico svojega avtomobila.
Najcenejši model družbe je bilo sicer na trgu vedno zelo težko najti. Družba ga je na svoji spletni strani premaknila v »off menu«, postavila dražjo ceno, a ga prodajala s popustom.
Model 3 bo na voljo po prvotni ceni le še pri prodajalcih, ki imajo starejše različice še na zalogi. In ko starejših različic modela 3 več ne bo, bodo tudi naše sanje o cenovno ugodnem športnem električnem avtomobilu - splahnele.
Model 3 je bil prvotno mišljen kot prvi Teslin avtomobil za širši trg. Že od samega začetka je glavni načrt podjetja - kot ga je v objavi v blogu leta 2006 opisal izvršni direktor Elon Musk -, ustvariti zaželen, a ugoden električni športni avtomobil, prihodek od tega uporabiti za financiranje nadaljnje proizvodnje cenovno ugodnejše luksuzne limuzine, ki bi si jo lahko privoščilo na stotine tisoč ljudi.
Muskov načrt za izdelavo modela 3 za 35.000 dolarjev se ni nikoli zares uresničil, zahvaljujoč dobro dokumentiranemu »proizvodnemu peklu« podjetja. Danes se cena za Model 3 Standard Range Plus začne pri 37.990 dolarjih, Long Range pri 46.990 dolarjih, Performance pa pri 54.990 dolarjih. V Sloveniji se trenutna cena istega modela Standard Range Plus začne pri 43.990 evrov, Long Range pri 53.990 evrov, Performance pa pri 58.990 evrih.
To še ne pomeni, da je Musk popolnoma opustil svoj načrt cenovno ugodnega električnega avtomobila. Musk je po zaslugi novih baterijskih celic in spreminjanja materialov znotraj celice nedavno dejal, da bo Tesla lahko »prepolovila« ceno na kilovatno uro, zaradi česar bodo električni avtomobili lahkko prodajali po približno enaki ceni kot tisti z motorjem z notranjim izgorevanjem. Po besedah Muska bi Tesli to moralo omogočiti prodajo električnih avtomobilov za 25.000 dolarjev.
Najcenejši model družbe je bilo sicer na trgu vedno zelo težko najti. Družba ga je na svoji spletni strani premaknila v »off menu«, postavila dražjo ceno, a ga prodajala s popustom.
Zdaj Tesla svoje prodajno osebje obvešča, da bodo za nadaljnje proizvedene avtomobile iz te serije popust ukinili, poroča Electrek, ki se sklicuje na neimenovane vire. Teslina prodajna ekipa tako najcenejše različice avtomobila ne bo smela več prodajati s popustom.
Model 3 bo na voljo po prvotni ceni le še pri prodajalcih, ki imajo starejše različice še na zalogi. In ko starejših različic modela 3 več ne bo, bodo tudi naše sanje o cenovno ugodnem športnem električnem avtomobilu - splahnele.
Model 3 je bil prvotno mišljen kot prvi Teslin avtomobil za širši trg. Že od samega začetka je glavni načrt podjetja - kot ga je v objavi v blogu leta 2006 opisal izvršni direktor Elon Musk -, ustvariti zaželen, a ugoden električni športni avtomobil, prihodek od tega uporabiti za financiranje nadaljnje proizvodnje cenovno ugodnejše luksuzne limuzine, ki bi si jo lahko privoščilo na stotine tisoč ljudi.
PREBERITE TUDI:
Muskov načrt za izdelavo modela 3 za 35.000 dolarjev se ni nikoli zares uresničil, zahvaljujoč dobro dokumentiranemu »proizvodnemu peklu« podjetja. Danes se cena za Model 3 Standard Range Plus začne pri 37.990 dolarjih, Long Range pri 46.990 dolarjih, Performance pa pri 54.990 dolarjih. V Sloveniji se trenutna cena istega modela Standard Range Plus začne pri 43.990 evrov, Long Range pri 53.990 evrov, Performance pa pri 58.990 evrih.
To še ne pomeni, da je Musk popolnoma opustil svoj načrt cenovno ugodnega električnega avtomobila. Musk je po zaslugi novih baterijskih celic in spreminjanja materialov znotraj celice nedavno dejal, da bo Tesla lahko »prepolovila« ceno na kilovatno uro, zaradi česar bodo električni avtomobili lahkko prodajali po približno enaki ceni kot tisti z motorjem z notranjim izgorevanjem. Po besedah Muska bi Tesli to moralo omogočiti prodajo električnih avtomobilov za 25.000 dolarjev.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.