Tesla ponovno presegel pričakovanja

Ameriški proizvajalec električnih vozil Tesla je v prvem četrtletju zabeležil 74-odstotno rast prihodkov od prodaje.
Fotografija: Foto: Patrick T. Fallon / AFP
Odpri galerijo
Foto: Patrick T. Fallon / AFP

Dobiček družbe se je ustavil pri 438 milijonov dolarjev oziroma pri 0,39 dolarja na delnico, potem ko je v lanskem prvem četrtletju znašal 16 milijonov evrov oziroma 0,02 dolarja na delnico. S četrtletnimi rezultati je Tesla presenetil analitike.

Proizvajalec luksuznih električnih vozil je namreč v trimesečju ustvaril 10,39 milijarde dolarjev prihodkov od prodaje, potem ko jih je v enakem obdobju lani 5,99 milijarde dolarjev. Močna rast prihodkov v prvem četrtletju po poročanju STA, ki se sklicuje na nemško tiskovno agencijo dpa, odraža dobro prodajo modelov 3 in Y.


V prvem četrtletju je Tesla kupcem dostavil 182.847 modelov 3 in Y, kar je 140 odstotkov več kot v enakem predlanskem obdobju. Modelov S in X so po drugi strani dostavili 2030 oz. 83 odstotkov manj kot leto prej.

Podjetje je v poslovnem poročilu zapisalo, da so v prvem četrtletju uspešno premostili izzive, med katerimi so izpostavili predvsem globalno pomanjkanje čipov. Dodali so, da so razvili tehnologijo za nove, ki jih bodo podjetju dobavljali novi dobavitelji.

Foto: Justin Sullivan/Getty Images/AFP
Foto: Justin Sullivan/Getty Images/AFP

Več iz rubrike

aktualno

Odpoklic: Nemška agencija opozarja na napako v Teslinih vozilih

Nemška agencija za cestni promet KBA pravi, da ima 59.000 vozil Tesla napako v programski opremi.

aktualno

Zaradi vročine je v živalskem vrtu na razpolago tudi sladoled

Poletna vročina vpliva tudi na živali v ljubljanskem živalskem vrtu, zato oskrbniki poskrbijo za pravilne življenjske pogoje.

aktualno

V ZDA naj bi poskušali aretirati ženske, ki bi splav opravile drugje

Ameriški predsednik Biden predvideva, da bodo določene zvezne države poskušale aretirati tiste ženske, ki bodo potovale, da opravijo splav.

aktualno

Norveška je začela vojno s prirejenimi telesi v oglasih

Retuširane ali prirejene slike, ki se uporabljajo v komercialnih oglasih na Norveškem, morajo od včeraj naprej vsebovati enotno obvestilo o tem.

Komentarji: