Svet kapitala: Pot do zmage
Tokratno tematsko številko poslovnega tednika Svet kapitala smo posvetili slovenskim izvoznikom. Kje smo dobri in kje so še možnosti za izboljšave?
Odpri galerijo
»Moramo širiti izvoz v Afriko, Azijo, Srednjo in Južno Ameriko, ne le zaradi morebitne prihajajoče recesije, ampak da uravnotežimo sodelovanje s svetom,« je na Delovi poslovni konferenci, ki je v sredo potekala v ljubljanski Kristalni palači, dejal zunanji minister Miro Cerar. Kaj so še povedali mnogi pomembni govorci na konferenci, lahko preverite TUKAJ, kaj smo pripravili v tiskani izdaji, pa preberite v spodnjih vrsticah.
Milka Bizovičar ugotavlja, da je pogosto velika ovira za delo v tujini (nezadostno) znanje tujega jezika, namreč, delodajalci pri uporabi tujega jezika pričakujejo suverenost, kar je lahko precejšen izziv. Temu morajo biti kos predvsem direktorji prodaje, prodajni predstavniki in drugi specialisti za posamezna delovna področja, saj prav ti najpogosteje hodijo v tujino.
»Trgovinske vojne so dobre in v njih je lahko zmagati,« je zatrdil Donald trump, ko je začel svoj križarski pohod proti Kitajski oz. velikemu trgovinskemu primanjkljaju, ki ga imajo ZDA s to državo. Zdaj je podobo vojno napovedal še Evropski uniji. Kako bo ta odgovorila, razmišlja Klemen Košir, ki je na poslovni konferenci Izvažajmo pametneje – kako krepiti vrednost slovenskega izvoza, tudi vodil panel kako do kadrov, ki povečujejo konkurenčnost na mednarodnih trgih.
Vsebinski partner konference, Inštitut za strateške rešitve (ISR), v Svetu kapitala piše tudi o iskanju izvoznih priložnosti. Ugotavljajo, da se podjetja prevečkrat zanašajo na marketing in promocijo, zanemarjajo pa druge, prav tako pomembne vidike. Kateri so to, preberite že jutri v poslovenem tedniku Svet kapitala in na tej spletni strani.
Ker vam privoščimo dobre zgodbe. | Svet kapitala.
Milka Bizovičar ugotavlja, da je pogosto velika ovira za delo v tujini (nezadostno) znanje tujega jezika, namreč, delodajalci pri uporabi tujega jezika pričakujejo suverenost, kar je lahko precejšen izziv. Temu morajo biti kos predvsem direktorji prodaje, prodajni predstavniki in drugi specialisti za posamezna delovna področja, saj prav ti najpogosteje hodijo v tujino.
»Trgovinske vojne so dobre in v njih je lahko zmagati,« je zatrdil Donald trump, ko je začel svoj križarski pohod proti Kitajski oz. velikemu trgovinskemu primanjkljaju, ki ga imajo ZDA s to državo. Zdaj je podobo vojno napovedal še Evropski uniji. Kako bo ta odgovorila, razmišlja Klemen Košir, ki je na poslovni konferenci Izvažajmo pametneje – kako krepiti vrednost slovenskega izvoza, tudi vodil panel kako do kadrov, ki povečujejo konkurenčnost na mednarodnih trgih.
Vsebinski partner konference, Inštitut za strateške rešitve (ISR), v Svetu kapitala piše tudi o iskanju izvoznih priložnosti. Ugotavljajo, da se podjetja prevečkrat zanašajo na marketing in promocijo, zanemarjajo pa druge, prav tako pomembne vidike. Kateri so to, preberite že jutri v poslovenem tedniku Svet kapitala in na tej spletni strani.
Ker vam privoščimo dobre zgodbe. | Svet kapitala.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese