Sloviti Disney kljub pandemiji zadovoljen z letom
Čeprav so Disneyevi zabaviščni parki letos večinoma samevali, se lahko podjetje pohvali z visoko rastjo števila naročnikov na svoje pretočne vsebine.
Odpri galerijo
Za ameriškega medijskega in zabaviščnega velikana Walt Disney je bilo leto 2020 razmeroma ugodno. Na dan 2. december je imel Disney po vsem svetu 137 milijonov naročnikov na svoje pretočne vsebine, kar je 17 milijonov več kot le dva meseca prej, ko se je izteklo poslovno leto 2019/20.
Prvi mož družbe Bob Chapek je pred kratkim na srečanju z investitorji povedal, da je imela samo storitev pretočnih video vsebin DisneyPlus na dan 2. december 86,8 milijona naročnikov, potem ko jih je bilo v začetku oktobra 73,7 milijona. Približno 30 odstotkov teh naročnikov je v Indiji.
V družbi napovedujejo, da bo storitev DisneyPlus, ki jo je Disney kot konkurenco Netflixu ponudil na trgu lani spomladi, prihodnje leto prišla tudi v vzhodno Evropo, Južno Korejo in Hongkong. Njegova pretočna televizija Star pa se bo leta 2021 začela širiti tudi izven ZDA.
Na nekaterih trgih, denimo v Evropi, bo Star na voljo znotraj storitve DisneyPlus, drugod, denimo v Latinski Ameriki, pa se bo preimenovala v StarPlus in bo mogoče do nje dostopati kot do samostojne storitve ali pa v paketu s storitvijo DisneyPlus.
Poleg DisneyPlus Disney svojim naročnikom ponuja še pretočni vsebini za odrasle Hulu in za športne navdušence ESPNPlus. Vse tri so doslej poslovale z izgubo.
Iz Disneya so sicer letos sporočili, da je pandemija z vso močjo udarila na ameriškega zabaviščnega giganta. Potem ko so bili številni zaposleni sprva le na dopustu, je prišlo tudi do večjih odpuščanj.
Pandemija je Disneyu najbolj prizadela ravno poslovanje z zabaviščnimi parki. Prodaja je na tem področju upadla tudi za 85 odstotkov, kar je - po 1,7 milijarde dobička v preteklem letu - naneslo slabi dve milijardi dolarjev izgube.
Pretočne storitve
Prvi mož družbe Bob Chapek je pred kratkim na srečanju z investitorji povedal, da je imela samo storitev pretočnih video vsebin DisneyPlus na dan 2. december 86,8 milijona naročnikov, potem ko jih je bilo v začetku oktobra 73,7 milijona. Približno 30 odstotkov teh naročnikov je v Indiji.
PREBERITE TUDI:
V družbi napovedujejo, da bo storitev DisneyPlus, ki jo je Disney kot konkurenco Netflixu ponudil na trgu lani spomladi, prihodnje leto prišla tudi v vzhodno Evropo, Južno Korejo in Hongkong. Njegova pretočna televizija Star pa se bo leta 2021 začela širiti tudi izven ZDA.
Na nekaterih trgih, denimo v Evropi, bo Star na voljo znotraj storitve DisneyPlus, drugod, denimo v Latinski Ameriki, pa se bo preimenovala v StarPlus in bo mogoče do nje dostopati kot do samostojne storitve ali pa v paketu s storitvijo DisneyPlus.
Hitra prilagoditev
Disney se je torej hitro prilagodil potrošnikom, ki so ure zabave preusmerili pred televizorje v domači dnevni sobi. To pa terja tudi visoke investicije. Za nove serije in filme naj bi Disney do leta 2024 namenil po približno 16 milijard dolarjev na leto, je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa investitorjem povedal Chapek. Število naročnikov naj bi se do takrat povečalo že na blizu 350 milijonov.
Poleg DisneyPlus Disney svojim naročnikom ponuja še pretočni vsebini za odrasle Hulu in za športne navdušence ESPNPlus. Vse tri so doslej poslovale z izgubo.
Na udaru Disneyevi parki
Iz Disneya so sicer letos sporočili, da je pandemija z vso močjo udarila na ameriškega zabaviščnega giganta. Potem ko so bili številni zaposleni sprva le na dopustu, je prišlo tudi do večjih odpuščanj.
Pandemija je Disneyu najbolj prizadela ravno poslovanje z zabaviščnimi parki. Prodaja je na tem področju upadla tudi za 85 odstotkov, kar je - po 1,7 milijarde dobička v preteklem letu - naneslo slabi dve milijardi dolarjev izgube.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese