Slovensko šolstvo: Več prilagoditev potrebnih pri informacijskih vsebinah
Slovenski osnovnošolci so v zadnjih letih nizali slabe rezultate na področju računalniške in informacijske pismenosti.
Odpri galerijo
O tem je bilo veliko povedanega, med drugim to, da je treba uvesti obvezni predmet, ki bi te rezultate izboljšal. Vendar če pogledamo v druge države, ugotovimo, da tak pristop ni nujno najboljša rešitev. Z višjimi dosežki na področju računalniške in informacijske pismenosti je namreč bolj povezana količina dela, ki se v tehnološko bogatih okoljih opravi pri vseh predmetih, in ne uvedba posameznega predmeta.
Ne glede na to se nekatere države odločajo za umestitev rednega predmeta informatike v osnovne šole; tak primer je Hrvaška, ki je to storila z letošnjim šolskim letom. V Sloveniji je trenutno oblikovana strokovna delovna skupina za analizo prisotnosti vsebin računalništva in informatike v programih osnovnih in srednjih šol (RINOS), ki bo do konca leta predstavila svoje ugotovitve. Na njihovi podlagi bo ministrstvo snovalo ukrepe za uvedbo informacijskih vsebin v osnovne in srednje šole ter vrtce. Je pa na nekaterih šolah računalniško mišljenje in programiranje vključeno že zdaj.
Ne glede na to se nekatere države odločajo za umestitev rednega predmeta informatike v osnovne šole; tak primer je Hrvaška, ki je to storila z letošnjim šolskim letom. V Sloveniji je trenutno oblikovana strokovna delovna skupina za analizo prisotnosti vsebin računalništva in informatike v programih osnovnih in srednjih šol (RINOS), ki bo do konca leta predstavila svoje ugotovitve. Na njihovi podlagi bo ministrstvo snovalo ukrepe za uvedbo informacijskih vsebin v osnovne in srednje šole ter vrtce. Je pa na nekaterih šolah računalniško mišljenje in programiranje vključeno že zdaj.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese