Slovenski projekt nadaljuje rekordni pohod – zbrali že 2,23 milijona evrov

Projekt pametne ptičje hišice oziroma krmilnice Bird Buddy, za katerim stoji pretežno slovenska podjetniška ekipa, nadaljuje svoj rekordni pohod na globalni spletni platformi za množično financiranje Kickstarter.
Fotografija: FOTO: Kickstarter, Bird Buddy.
Odpri galerijo
FOTO: Kickstarter, Bird Buddy.

Bird Buddy je po obsegu zbranih sredstev doslej najuspešnejši slovenski projekt na platformi Kickstarter. Do zdaj so prepričali že skoraj 14.000 podpornikov, s pomočjo katerih so zbrali že dobrih 2,23 milijona evrov sredstev. Najuspešnejša slovenska kampanja na platformi pred tem je bilo električno kolo Flykly, s katerim so njegovi avtorji zbrali nekaj več kot 700.000 dolarjev (570.000 evrov).

Ob začetku kampanje so si v ekipi Bird Buddy za osnovni cilj postavili zbrati 50.000 evrov. Kampanjo zbiranja sredstev imajo sicer namen zaključiti 14. januarja 2021, je še razvidno s spletne strani projekta na platformi Kickstarter.

Bird Buddy. FOTO: Delo
Bird Buddy. FOTO: Delo
Osnovni komplet pametne ptičje hišice Bird Buddy zajema sodobno zasnovano ptičjo hišico s posodo za ptičjo hrano in snemljivim modulom, ki vključuje vgrajeno majhno video kamero z mikrofonom in senzorjem za zaznavanje gibanja. Omenjeni senzor zazna prihod ptice in o tem prek brezžične povezave in mobilne aplikacije obvesti imetnika ptičje hišice. Uporabnik lahko potem s pomočjo aplikacije naredi fotografijo ptice, medtem ko se ta mudi v ptičji hišici.

Aplikacija s pomočjo tehnologij umetne inteligence tudi prepozna vrsto ptice, uporabniku omogoča tudi urejanje in deljenje fotografij ptic, ponuja mu tudi nasvete glede primerne hrane za posamezne vrste ptic. Z vgrajenim mikrofonom prepozna vrsto ptice tudi po njenem oglašanju.


V skladu z načrtom bodo s proizvodnjo ptičjih hišic začeli sredi leta 2021, podpornikom pa jih bodo začeli dobavljati predvidoma septembra 2021, je še razvidno s spletne strani na Kickstarterju.

Medtem je na Kickstarterju uspešno v teku kampanja še enega slovenskega projekta. Gre za projekt mlinčka za kavo Arco, za katerim stoji slovenska ekipa Goat Story, ki je zaslovela s kavno skodelico Goat Mug. Njihov novi produkt je doslej prepričal 1760 podpornikov, ki so jim namenili več kot 500.000 evrov sredstev. Njihova kampanja poteka do 28. januarja 2021, piše STA. 

Več iz rubrike