Slovenska Zemanta pomemben del svetovne oglaševalske zgodbe

Taboola in Outbrain, katerega del je tudi slovensko podjetje Zemanta, sta se združila, da bi ustvarila smiselnega oglaševalskega konkurenta napram Facebooku in Googlu.
Fotografija: Taboola in Outbrain, katerega del je tudi slovenska Zemanta, zdaj združena napadata oglaševalska velikana Facebook in Google. Foto: Reuters
Odpri galerijo
Taboola in Outbrain, katerega del je tudi slovenska Zemanta, zdaj združena napadata oglaševalska velikana Facebook in Google. Foto: Reuters

Taboola in Outbrain, dve digitalni oglaševalski platformi s prijaznejšim oglaševanjem za uporabnika, sta sporočili, da sta sklenili sporazum o združitvi. Kombinirano podjetje bo zagotovilo večjo učinkovitost oglaševanja in doseglo tržnike po vsem svetu, hkrati pa bo pomagalo novim podjetjem hitreje rasti.

Odločili so se za združitev najboljših v tehnologiji, izdelkih in poslovnih izkušnjah vsakega podjetja, da bi ustvarili privlačno globalno odprto spletno alternativo Googlu in Facebooku. Po podatkih eMarketer skoraj 70 odstotokov vseh prihodkov ameriškega digitalnega oglaševanja v letu 2019 nadzirajo le tri podjetja - Google, Facebook in Amazon.

Združeno podjetje bo imelo več kot 2000 zaposlenih v 23 poslovalnicah, ki bodo oskrbovale več kot 20.000 strank v več kot 50 državah po Severni Ameriki, Latinski Ameriki, Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Aziji in Tihem oceanu. »Navdušeni smo, da bomo sodelovali s Taboolo. Tako Outbrain kot Taboola imata skupno poslanstvo in vizijo podpiranja kakovostnega novinarstva na svetovni ravni in zagotavljanja pomembne vrednosti na odprtem spletnem trgu,« je dejal Yaron Galai, soustanovitelj in soustanovitelj podjetja Outbrain.

Foto: Leon Vidic/Delo
Foto: Leon Vidic/Delo
V zadnjih dveh letih odkar je Outbrain prevzel Zemanto, so število zaposlenih potrojili (60 oseb) in še naprej zaposlujejo. »Ena največjih spletnih platform krepi svoj razvojni center v Sloveniji, kar bo pozitivno vplivalo na celoten ekosistem,« je sporočila predstavnica za stike z javnostmi Tehnološkega parka Ljubljana, Mateja Prinčič.

Več iz rubrike

aktualno

Kakšna je prihodnost dostavnega velikana FedExa?

Pandemija covida-19 je vplivala na rast spletne prodaje, posledično se veča tudi poslovni uspeh dostavljavcev. Za FedEx kljub temu prihajajo težki časi.

aktualno

Nemčija: Ozka grla v dobavi ovirajo gospodarsko rast

V zadnjih mesecih so se nekatere večje panoge v Nemčiji soočile z velikim povečanjem povpraševanja, ki pa ga, paradoksalno, pogosto ne morejo zadovoljiti.

aktualno

31-letnik prek Youtuba zasluži več kot 5 milijonov evrov letno

Ko se je začel leta 2017 ukvarjati s snemanjem vsebin, si ni mislil, da ga bo kdo želel poslušati, danes pa ima njegov kanal že več kot 4,5 milijona naročnikov.

aktualno

Rikova zgodba: Prestižno naselje The Lakes by Yoo

V idilični vasi Lechlade v angleškem Cotswoldsu se nahaja eden najbolj uspešnih nepremičninskih projektov na svetu The Lakes by Yoo.

Komentarji: