Twitter: Morda smo zlorabili podatke za oglaševanje
Družbeno omrežje Twitter je priznalo, da je svoje uporabnike pustilo na cedilu, ko je verjetno brez soglasja delilo osebne podatke posameznikov z oglaševalskimi partnerji. Kot so pojasnili, del nastavitev, ki so jih nastavili uporabniki, ni deloval pravilno.

Odpri galerijo
REUTERS
Uporabniki Twitterja si lahko med nastavitvami sami nastavijo, kakšne podatke so pripravljeni deliti, a so pri Twitterju ugotovili, da ta del nastavitev ni pravilno deloval. Napako so odpravili v ponedeljek, še vedno pa preiskujejo, kdo vse je bil oškodovan.
Priznali so, da so morda z oglaševalskimi partnerji brez soglasja delili podatke uporabnikov, ki so uporabljali mobilno aplikacijo od maja 2018, med drugim informacije o državi in o tem, kako ravnajo z oglasi.
Twitter je še sporočil, da je od lanskega septembra uporabnikom morda kazal oglase, ki so bili osnovani na napravah, ki jih je uporabnik uporabljal, ne da bi dal dovoljenje za to.
"Zaupate nam, da sledimo vašim odločitvam in smo vas razočarali. Žal nam je, da se je to zgodilo in delamo na tem, da se takšna napaka ne bo več ponovila," so sporočili iz podjetja.
Podatki potrošnikov so močno orodje za podjetja, ki se odločajo o tem, kje in kaj oglaševati, da bodo premamili potrošnika.
Priznali so, da so morda z oglaševalskimi partnerji brez soglasja delili podatke uporabnikov, ki so uporabljali mobilno aplikacijo od maja 2018, med drugim informacije o državi in o tem, kako ravnajo z oglasi.
Twitter je še sporočil, da je od lanskega septembra uporabnikom morda kazal oglase, ki so bili osnovani na napravah, ki jih je uporabnik uporabljal, ne da bi dal dovoljenje za to.
"Zaupate nam, da sledimo vašim odločitvam in smo vas razočarali. Žal nam je, da se je to zgodilo in delamo na tem, da se takšna napaka ne bo več ponovila," so sporočili iz podjetja.
Podatki potrošnikov so močno orodje za podjetja, ki se odločajo o tem, kje in kaj oglaševati, da bodo premamili potrošnika.
Več iz rubrike
Spotikanje ob učenju hoje
Umetna inteligenca v poslu je komaj dobro shodila, no, še vedno se spotika.
Airbus v najdražjem segmentu letal nima konkurence
Airbus ima tudi segment obrambe, a ta dosega le dobrih deset odstotkov celotnega dobička iz poslovanja – Ta segment bo rasel.