Slovenija z največjim upadom zračnega prometa
Dolgotrajni ukrepi, ki smo jim bili priča v zadnjem letu, so močno vplivali na slovenski zračni promet.
Odpri galerijo
Letalski potniški promet je zaradi pandemije covid-19 dolgo časa miroval oziroma se je izvajal v precej zmanjšanem obsegu. Kljub temu, da se stanje v času poletne sezone počasi vrača v podobno prejšnjemu, škode ne bo možno popraviti čez noč. Vse kaže, da je Slovenija v primerjavi z drugimi evropskimi državami doživela enega največjih upadov zračnega prometa, navaja EX-YU Aviation News.
Na letališču Jožeta Pučnika je bilo maja letos na voljo le 10,3 odstotka sedežev glede na razpoložljivost v maju 2019. Gre za enega najnižjih deležev na evropski ravni. Poglejmo še obdobje med januarjem in aprilom letos: v tem času je bilo letališče Jožeta Pučnika zasluženo za prevoz 27.115 potnikov. To je za 85,9 odstotkov manj, kot v enakem obdobju lani.
V prvem četrtletju leta 2021 je letališče Jožeta Pučnika beležilo 2,4 milijona evrov izgube. Sicer pa letalske prevoze do letališča Ljubljana in z njega trenutno izvajajo Lufthansa, Air Serbia, Turkish Airlines, Air France, Aeroflot in LOT. Naboru letalskih prevoznikov se je prejšnji teden pridružila še Transavia.
»Sezona med oktobrom in sredino aprila za nas ni obstajala, saj zaradi strogih omejitev ni bilo možno izvajati storitev. Izjema sta bila dva tedna v času zimskim šolskih počitnic, kar je sovpadalo s krajšim odprtjem države. Tri večje agencije so uspele hitro odreagirati na odprtje, vendar se je kmalu po tem stanje spet povrnilo v predhodno. Na vsake toliko smo organizirali službeno potovanje in vstopnice prodali poslovnim potnikom. Številke so tako nizke, da bi bilo pošteno reči, da celo zimo nismo delali,« je situacijo komentiral predsednik Združenja slovenskih potovalnih agencij Mišo Mrvaljevič.
V letošnjem maju največ letov iz Slovenije ponuja Lufthansa, sledijo ji Air Serbia, Turkish Airlines in Air France. Največje kapacitete za prevoz potnikov ima Lufthansa z 2890 sedeži, nato Turkish Airlines s 1800 sedeži, Aeroflot s 1260 sedeži in Air Serbia s 1122 sedeži, še poroča EX-YU Aviation News.
V letošnjem maju le 10,3 odstotka razpoložljivih sedežev glede na prejšnje leto
Na letališču Jožeta Pučnika je bilo maja letos na voljo le 10,3 odstotka sedežev glede na razpoložljivost v maju 2019. Gre za enega najnižjih deležev na evropski ravni. Poglejmo še obdobje med januarjem in aprilom letos: v tem času je bilo letališče Jožeta Pučnika zasluženo za prevoz 27.115 potnikov. To je za 85,9 odstotkov manj, kot v enakem obdobju lani.
V prvem četrtletju leta 2021 je letališče Jožeta Pučnika beležilo 2,4 milijona evrov izgube. Sicer pa letalske prevoze do letališča Ljubljana in z njega trenutno izvajajo Lufthansa, Air Serbia, Turkish Airlines, Air France, Aeroflot in LOT. Naboru letalskih prevoznikov se je prejšnji teden pridružila še Transavia.
»Pošteno bi bilo reči, da celo zimo nismo delali«
»Sezona med oktobrom in sredino aprila za nas ni obstajala, saj zaradi strogih omejitev ni bilo možno izvajati storitev. Izjema sta bila dva tedna v času zimskim šolskih počitnic, kar je sovpadalo s krajšim odprtjem države. Tri večje agencije so uspele hitro odreagirati na odprtje, vendar se je kmalu po tem stanje spet povrnilo v predhodno. Na vsake toliko smo organizirali službeno potovanje in vstopnice prodali poslovnim potnikom. Številke so tako nizke, da bi bilo pošteno reči, da celo zimo nismo delali,« je situacijo komentiral predsednik Združenja slovenskih potovalnih agencij Mišo Mrvaljevič.
V letošnjem maju največ letov iz Slovenije ponuja Lufthansa, sledijo ji Air Serbia, Turkish Airlines in Air France. Največje kapacitete za prevoz potnikov ima Lufthansa z 2890 sedeži, nato Turkish Airlines s 1800 sedeži, Aeroflot s 1260 sedeži in Air Serbia s 1122 sedeži, še poroča EX-YU Aviation News.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.