Slovenci v avgustu na Bledu opravili enajstkrat več nočitev kot lani

Letošnjega avgusta so na Bledu zabeležili 144.500 nočitev, kar je 69 odstotkov lanskoletne avgustovske realizacije. Največ, kar 55.000 nočitev so opravili slovenski gostje, ki jih je bilo na Bledu enajstkrat več kot avgusta lani, so danes sporočili iz Turizma Bled, kjer so bili z avgustovskim številom nočitev zadovoljni.
Fotografija: Blejsko jezero. FOTO: Pivk Mavric
Odpri galerijo
Blejsko jezero. FOTO: Pivk Mavric

Kot je povedal direktor Turizma Bled Tomaž Rogelj, so bile številke nižje od lanskih, a vendarle nad pričakovanji. Zasedenost je bila namreč skoraj 70-odstotna. »Če upoštevamo, da kar nekaj hotelov ni bilo odprtih, ugotovimo, da je bila zasedenost zelo dobra,« je pojasnil Rogelj.

Hoteli Kompas, Savica in Grand hotel Toplice so bili prav tako tako kot Savine depandanse namreč zaprti, hotel Rikli Balance pa se je odprl šele 15. avgusta. Kljub temu so na Bledu letošnjega avgusta zabeležili 144.500 nočitev, kar je 69 odstotkov od lanskih 211.000 avgustovskih nočitev. Na letnem nivoju pa je Bled letos od 1. januarja do 31. avgusta dosegel nekaj več kot 42 odstotkov nočitev glede na lani.

Kot je poudaril Rogelj, je Bled letos zadihal s polnimi pljuči, saj ni bilo prezasedenosti in prenasičenosti. Tudi struktura gostov je bila drugačna, saj so bili na Bledu individualni gosti, ki so se razpršili po prostoru. »Vse to nam je naredilo zelo dober avgust,« je zadovoljen direktor Turizma Bled.


Največ nočitev so letos opravili slovenski gostje, in sicer v avgustu več kot 55.000, na drugem mestu so bili Nemci z nekaj manj kot 33.000 nočitvami, sledili so Nizozemci in Madžari. Slovenski gostje so letos avgusta na Bledu opravili kar enajstkrat več nočitev kot avgusta lani, ko so jih ustvarili 5000.

Rogelj je ob teh podatkih pohvalil tako odločitev vlade za turistične bone, ki so pripomogli k večji zasedenosti, kot tudi domače ponudnike, ki so ustvarjali dodatno ponudbo in se skušali predstaviti v kar najboljši luči. »To je rezultiralo tudi v to, da je po našem mnenju Bled pridobil v očeh javnosti kot destinacija, ki je zanimiva in ima marsikaj za ponuditi,« je ocenil Rogelj.

Posamezne hotelske hiše, predvsem Sava Hoteli Bled in Hotel Ribno, so letos veliko vložile v promocijo na slovenskem trgu, Turizem Bled pa od junija naprej na slovenskem trgu in v bližnjih državah izvaja aktivno digitalno kampanjo, usmerjeno v pohodništvo in kolesarstvo.

Več iz rubrike

aktualno

Otok Madagaskar dobesedno razpada

Madagaskar, četrti največji otok na svetu, zaradi tektonskih premikov počasi razpada na manjše otoke.

aktualno

Letalske družbe v trenutni krizi komaj ostajajo pri življenju

Letalske družbe, ki jih je pandemija močno prizadela, za preživetje potrebujejo še 70 do 80 milijard dolarjev, pravi prvi mož IATA Alexandre de Juniac.

aktualno

Zoran Bogdanović: Ostati ponižen pred izzivi in ​​ne odnehati sta ključna dejav…

Coca-Cola HBC je ponovno imenovana za vodilnega proizvajalca pijač v Evropi na področju trajnostnega poslovanja, sporoča Zoran Bogdanović, izvršni direktor Coca-Cole HBC.

aktualno

Transakcij manj, cene nepremičnin pa višje

Epidemija je zmanjšala število nepremičninskih transakcij, cene pa kljub temu ostajajo enake, za stanovanja celo rastejo, piše v polletnem poročilu Gurs.

Komentarji: