Slovenci dobili kar dve nagradi Effie Europe

V Bruslju so pred kratkim podelili nagrade Effie Europe 2019. Medtem, ko je agencija McCann Worldgroup osvojila naziv agencije leta, se v Sloveniji po 5 letih veselimo dveh Effie Europe nagrad, ki sta ju prejeli agencija Luna \TBWA ter Grey Ljubljana.
Fotografija: Podelitev nagrad Effie Europe 2019 v Bruslju. Foto E CHARNEUX
Podelitev nagrad Effie Europe 2019 v Bruslju. Foto E CHARNEUX

Effie Awards Europe je letno tekmovanje, ki nagrajuje tržno-komunikacijske aktivnosti, ki so se v preteklem letu izvajale na najmanj dveh evropskih trgih. Nagrada predstavlja simbol učinkovitosti ter priznanje partnerstvu med oglaševalcem in agencijo, ki snujeta tržno-komunikacijsko akcijo. 

V FMCG kategoriji (z najštevilčnejšo konkurenco glede na število finalistov) je bronasto nagrado prejela akcija Laško Izziv, ki so jo za oglaševalca Pivovarna Laško Union zasnovali na agenciji Luna \TBWA.



V posebni kategoriji Najboljše izmed najboljših (Best of the Best), v kateri so imeli privilegij tekmovati izključno nacionalni zlati nagrajenci iz vse Evrope, pa so bronasto nagrado Best of the Best – Positive Change prejele Lahkonočnice, ki so jo za oglaševalca A1 Slovenija zasnovali na agenciji Grey Ljubljana.



Nagrade Effie Awards Europe so že 23 let zlati standard dokazano učinkovitih tržnih komunikacij, ki so potekale na vsaj dveh evropskih trgih. Letos so k obstoječim tekmovalnim kategorijam dodali dve novi kategoriji Marketinške in poslovne rešitve ter Najboljše izmed najboljših, v kateri smo bili nagrejeni tudi Slovenci.


Zmagovalce je izbrala mednarodna žirija visokih predstavnikov agencij in oglaševalcev, ki sta ji prvič sopredsedovala dva predsednika: Bastien Schupp, podpredsednik globalne strategije blagovne znamke in tržnega komuniciranja, Groupe Renault in Harjot Singh, strateški direktor, McCann Worldgroup.
 



V žiriji je bilo tudi 8 slovenskih predstavnikov, kar je največ doslej. V prvostopenjski žiriji so o izboru finalistov soodločali Andrej Krajner (NLB), Mojca Avšič (ob imenovanju Telekom Slovenije, sedaj NLB), Peter Curk (Petrol) in Urška Tuškej Lovšin (FDV), v drugostopenjski žiriji sta o nagrajencih odločala tudi Viktorija Radojević Mavrič (Mercator) in Matjaž Butara (ob imenovanju Adriatic Slovenica, sedaj Big Bang), v žiriji kategorije, ki nagrajuje blagovne znamke in neprofitne organizacije, ki s trženjskim komuniciranjem spodbujajo večje okoljsko in družbeno dobro, je slovenske barve zastopal  Dino Zupančič (Agencija 101), v žiriji nove kategorije, ki je ocenjevala in nagradila najboljše marketinške in poslovne rešitve pa Ranko Jelača (Telekom Slovenije).
 



Preberite še:
Podeljene nagrade Effie Slovenija 2018​
Na kosilu z »delohobikom« Tinetom Lugaričem, kreativnim direktorjem LUNA \ TBWA

Več iz rubrike

aktualno

Prvi val nemških turistov že na hrvaškem

Ob vstopu v Hrvaško bodo podrobnosti turistov zabeležene z zbiranjem dodatnih podatkov - destinacija, številka mobilnega telefona in elektronski naslov.

aktualno

Na Dunaju ulice spreminjajo v poletne zelene oaze

Zaradi vedno hujše vročine v mestu bodo letos poleti na Dunaju 22 cest in ulic spremenili v tako imenovane hladne ulice (Coole Straßen). Zaprli jih bodo za promet ter na vozišča in parkirišča namesti…

aktualno

Za nekaj več kot 6,5 milijonov evrov je naprodaj celotno wellnes naselje

Pandemija koronavirusa je morda ustavila večino svetovnega trga nepremičnin, a ne na Švedskem. Za 70 milijonov švedskih kron (približno 6,6 milijona evrov) je na voljo tudi celotno naselje - Satra Br…

aktualno

Naložbena pobuda za rast in delovna mesta

Kaj imajo skupnega visokotehnološka papirnica na Finskem, ki uporablja obnovljive vire energije, 14 novih zdravstvenih domov na Irskem, posodobitev vlakovnih kompozicij v osrednji in severni Italiji …

Komentarji: