Podeljene nagrade Effie Slovenija 2018
Na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2018, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, so bile podeljene 3 zlate, 1 srebrna in 4 bronaste nagrade Effie, 5 akcij pa je prejelo priznanje za finalista. Poleg posebne nagrade za uporabo raziskav, so bili podeljeni tudi nazivi za najbolj učinkovito agencijo, blagovno znamko in oglaševalca leta 2018 po metodologiji Effie Effectivness Index.
Odpri galerijo
Slavnostna podelitev prestižnih in najbolj zaželenih nagrad na področju učinkovitega tržnega komuniciranja v Sloveniji se je po treh izvedbah v Portorožu na SOF-u vrnila v Ljubljano v Festivalno dvorano, kjer je bila nazadnje pred natanko 10. leti.
Ocenjevanje prijavljenih akcij je tudi tokrat potekalo na dveh stopnjah. Desetčlanska prvostopenjska žirija je najprej izbrala listo 13 finalistov, o nagrajencih pa je odločala petnajstčlanska drugostopenjska žirija. Obe žiriji sta delovali pod vodstvom predsednice mag. Tine Kumelj, direktorice marketinga Ljubljanskih mlekarn.
Marjana Lavrič Šulman, strokovna direktorica Effie Slovenija 2018 je pojasnila: »Letos smo se odločili uvesti spremembo in dati priznanje na odru Zaključne prireditve tudi finalistom, saj je tudi uvrstitev v ožji izbor dragocena. Ni dragocena samo na načelni ravni, kot dokaz, da je bila akcija uspešna. Uvrstitev ima tudi zelo praktične implikacije – prinaša točke za najučinkovitejšega oglaševalca, blagovno znamko in agencijo; prinaša točke za Effie Effectiveness Index (svetovna razvrstitev najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk - http://effie.si/tekmovanje/effie-effectiveness-index/) ter prinaša točke za Oglaševalca leta, tradicionalno stanovsko nagrado, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica. Tako da si brez dvoma tudi finalisti zaslužijo formalno priznanje!«
Na zaključni prireditvi je bila v sodelovanju z razvojnim partnerjem, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana, podeljena tudi posebna nagrada za uporabo raziskav, ki jo je prejel Spar Slovenija za akcijo Štartaj, Slovenija!.
* Naziv najbolj učinkovitega oglaševalca v letu 2018 po metodologiji EEI si delita Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in Telekom Slovenije, d.d.;
* Najbolj učinkovita agencija v letu 2018 po metodologiji EEI je Luna \TBWA;
* Naziv najbolj učinkovite blagovne znamke v letu 2018 po metodologiji EEI si delita Argeta in Telekom Slovenije.
Effie je najbolj zaželena nagrada in najpomembnejša referenca s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji (vir: Mediana 2017). Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v Sloveniji nagrado Effie od leta 2002 podeljuje vsaki dve leti, letos že devetič zapored. Effie nagrajuje ideje, ki dokazano delujejo. Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z dejstvi dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev. Nagrade Effie se po svetu podeljujejo že natanko 50 let, leta 1968 jih je prvič podelilo Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc., trenutno pa se izvaja v mednarodni mreži s kar 52 programi (47 nacionalnih programov, 4 regionalni programi in 1 globalni program).
Ocenjevanje prijavljenih akcij je tudi tokrat potekalo na dveh stopnjah. Desetčlanska prvostopenjska žirija je najprej izbrala listo 13 finalistov, o nagrajencih pa je odločala petnajstčlanska drugostopenjska žirija. Obe žiriji sta delovali pod vodstvom predsednice mag. Tine Kumelj, direktorice marketinga Ljubljanskih mlekarn.
Zlate nagrade Effie Slovenija 2018 so prejeli:
- A1 Slovenija in agencija Grey Ljubljana, v sodelovanju z agencijami Taktik, Mediodrom, Sonce.net in Zavod Multipraktik za akcijo Lahkonočnice v kategoriji J) Družbeno dobro;
- Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA, v sodelovanju z agencijami Media Publikum, iProm in Valicon za akcijo Odkrij, kako jih imaš ti najraje! v kategoriji A) Potrošni izdelki – hrana;
- Spar Slovenija in agenciji Formitas creative ter AM komunikacije, v sodelovanju s partnerji Pro Plus, NLB d.d. in Summit motors d.o.o. za akcijo Štartaj, Slovenija! v kategoriji F) Storitve – trgovine;
Srebrno nagrado Effie Slovenija 2018 so prejeli:
- Telekom Slovenije, d.d. in agencija Pristop d.o.o., v sodelovanju z agencijama Renderspace d.o.o. ter Pristop Media d.o.o. za akcijo Modri svet v kategoriji E) Storitve – telekomunikacije in IT;
Bronaste nagrade Effie Slovenija 2018 so prejeli:
- Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in agenciji Luna \TBWA ter Publicis Groupe Slovenia v sodelovanju z Agencijo 101 za akcijo Dolgoročna strategija Argete Junior v kategoriji N) Dolgoročna učinkovitost;
- Pivovarna Laško Union d. o. o. in agencija Luna \TBWA v sodelovanju z agencijo Media Publikum za akcijo Laško Stava v kategoriji B) Potrošni izdelki – pijača.
- Lidl Slovenija in agencija Luna \TBWA v sodelovanju z agencijama CNJ d.o.o. in OMD Slovenija za akcijo Lidl praznuje 10 let v kategoriji F) Storitve – trgovine;
- Telekom Slovenije, d.d. in agencija Luna \TBWA v sodelovanju z agencijo Pristop Media d.o.o. za akcijo Vi podpirate Slovenijo, mi skrbimo za vas. v kategoriji L) Medorganizacijski trgi (B2B).
Tokrat so bila na odru Zaključne prireditve prvič podeljena priznanja tudi finalistom Effie Slovenija 2018:
- Mercator, d.d. in agencija ArnoldVuga, v sodelovanju z agencijama Pristop Media d.o.o. in AVI za akcijo Dobro sem v kategoriji F) Storitve – trgovine;
- Mercator, d.d. in agencija ArnoldVuga, v sodelovanju z agencijo Pristop Media d.o.o. za akcijo Moje znamke v kategoriji F) Storitve – trgovine;
- UNICEF Slovenija in Agencija 101 za akcijo Skriti escape room v kategoriji J) Družbeno dobro;
- UNICEF Slovenija in Agencija 101 za akcijo Skriti escape room v kategoriji K) Nizkoproračunske akcije;
- Telekom Slovenije, d.d. in agencija Pristop d.o.o., v sodelovanju s partnerji Renderspace d.o.o., Pristop Media d.o.o. in TSmedia, d.o.o. za akcijo Za naše v kategoriji I) Korporativni ugled in aktivacija sponzorstev.
Marjana Lavrič Šulman, strokovna direktorica Effie Slovenija 2018 je pojasnila: »Letos smo se odločili uvesti spremembo in dati priznanje na odru Zaključne prireditve tudi finalistom, saj je tudi uvrstitev v ožji izbor dragocena. Ni dragocena samo na načelni ravni, kot dokaz, da je bila akcija uspešna. Uvrstitev ima tudi zelo praktične implikacije – prinaša točke za najučinkovitejšega oglaševalca, blagovno znamko in agencijo; prinaša točke za Effie Effectiveness Index (svetovna razvrstitev najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk - http://effie.si/tekmovanje/effie-effectiveness-index/) ter prinaša točke za Oglaševalca leta, tradicionalno stanovsko nagrado, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica. Tako da si brez dvoma tudi finalisti zaslužijo formalno priznanje!«
Na zaključni prireditvi je bila v sodelovanju z razvojnim partnerjem, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana, podeljena tudi posebna nagrada za uporabo raziskav, ki jo je prejel Spar Slovenija za akcijo Štartaj, Slovenija!.
Effie Slovenija je že četrtič podelila priznanje tudi najbolj učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in blagovni znamki po metodologiji Effie Effectiveness Index (EEI):
* Naziv najbolj učinkovitega oglaševalca v letu 2018 po metodologiji EEI si delita Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in Telekom Slovenije, d.d.;
* Najbolj učinkovita agencija v letu 2018 po metodologiji EEI je Luna \TBWA;
* Naziv najbolj učinkovite blagovne znamke v letu 2018 po metodologiji EEI si delita Argeta in Telekom Slovenije.
Effie Slovenija 2018
Effie je najbolj zaželena nagrada in najpomembnejša referenca s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji (vir: Mediana 2017). Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v Sloveniji nagrado Effie od leta 2002 podeljuje vsaki dve leti, letos že devetič zapored. Effie nagrajuje ideje, ki dokazano delujejo. Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z dejstvi dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev. Nagrade Effie se po svetu podeljujejo že natanko 50 let, leta 1968 jih je prvič podelilo Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc., trenutno pa se izvaja v mednarodni mreži s kar 52 programi (47 nacionalnih programov, 4 regionalni programi in 1 globalni program).
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese