Rolls-Royce predstavlja motorje naslednje generacije
Eden izmed vodilnih proizvajalcev motorjev v letalski in pomorski industriji nenehno dviguje standard na področju pogonskih sistemov.
Odpri galerijo
Rolls-Roycevi zmogljivi MTU motorji bodo po novem prispevali k doseganju trajnostnih ciljev v pomorski industriji in sicer na več načinov; od hibridnih sistemov do združljivosti z biogorivi.
S spremenjenimi okoljskimi predpisi za ladje se morajo razvijati tudi pogonski sistemi. Podjetje Rolls-Royce je v izjavi za javnost sedmega septembra objavilo svojo najnovejšo prihajajočo ponudbo za jahte. To je pogonski sistem z vgrajenim naknadnim čiščenjem izpušnih plinov. Nova generacija MTU motorjev serije 2000 bo zaradi enot za selektivno katalitično redukcijo (SCR) proizvedla manj škodljivih emisij, je pojasnil Nicola Camuffo, ki vodi kompetenčni center za jahte v Rolls-Roycevi poslovni enoti Power Systems v Italiji.
Nov pogonski sistem bo dobavljen jeseni letos, testiranja na jahtah pa se bodo začela v začetku naslednjega leta, je podjetje zapisalo na svoji spletni strani. Nov sistem ustreza predpisom glede izpustov emisij Mednarodne pomorske organizacije (IMO) tretje stopnje (IMO III). Ta bo jahtam omogočil dostop tudi do zaščitenih območij, denimo severnoameriške obale, ki spada pod območja nadzora nad emisijami (ECA).
Rolls-Royce poleg tega načrtuje uvedbo hibridnega MTU motorja. Hibridni pogonski sistemi se uveljavljajo v avtomobilski industriji in si počasi utirajo pot tudi v druge sektorje. Jahte s hibridnimi pogonskimi sistemi bi izločale manj emisij, njihovo delovanje bi bilo tišje, vibracije pa manjše. Vse to bi omogočilo tudi prijetnejše križarjenje.
Rolls-Royceova hibridna rešitev bo poleg MTU motorjev serije 2000 sestavljena iz električnih motorjev, baterij, menjalnikov in drugih elektronskih komponent. Hibridni pogonski sistem naj bi dosegel moč do 1939 kW na pogonski sklop, predstavljen pa naj bi bil do leta 2023.
Podjetje Rolls-Royce si prizadeva v prihodnje pogonske sklope vključiti tudi druge nove tehnologije; predvsem sisteme gorivnih celic, ki prav tako predstavljajo potencialni trend. Na svoji spletni strani so njegovi predstavniki zapisali: »Zavezali smo se, da bomo dosegli ničelne emisije toplogrednih plinov pri svojem delovanju do leta 2030. Kampanji Združenih narodov 'Race to Zero' smo se pridružili leta 2020 in se zavezali, da bodo naši novi izdelki do leta 2030 združljivi z ničelnim obratovanjem, do leta 2050 pa bodo vsi naši izdelki združljivi z ničelnim obratovanjem.«
Okolju prijaznejši motorji
S spremenjenimi okoljskimi predpisi za ladje se morajo razvijati tudi pogonski sistemi. Podjetje Rolls-Royce je v izjavi za javnost sedmega septembra objavilo svojo najnovejšo prihajajočo ponudbo za jahte. To je pogonski sistem z vgrajenim naknadnim čiščenjem izpušnih plinov. Nova generacija MTU motorjev serije 2000 bo zaradi enot za selektivno katalitično redukcijo (SCR) proizvedla manj škodljivih emisij, je pojasnil Nicola Camuffo, ki vodi kompetenčni center za jahte v Rolls-Roycevi poslovni enoti Power Systems v Italiji.
Nov pogonski sistem bo dobavljen jeseni letos, testiranja na jahtah pa se bodo začela v začetku naslednjega leta, je podjetje zapisalo na svoji spletni strani. Nov sistem ustreza predpisom glede izpustov emisij Mednarodne pomorske organizacije (IMO) tretje stopnje (IMO III). Ta bo jahtam omogočil dostop tudi do zaščitenih območij, denimo severnoameriške obale, ki spada pod območja nadzora nad emisijami (ECA).
Hibridni pogonski sistemi in biogoriva
Rolls-Royce poleg tega načrtuje uvedbo hibridnega MTU motorja. Hibridni pogonski sistemi se uveljavljajo v avtomobilski industriji in si počasi utirajo pot tudi v druge sektorje. Jahte s hibridnimi pogonskimi sistemi bi izločale manj emisij, njihovo delovanje bi bilo tišje, vibracije pa manjše. Vse to bi omogočilo tudi prijetnejše križarjenje.
Rolls-Royceova hibridna rešitev bo poleg MTU motorjev serije 2000 sestavljena iz električnih motorjev, baterij, menjalnikov in drugih elektronskih komponent. Hibridni pogonski sistem naj bi dosegel moč do 1939 kW na pogonski sklop, predstavljen pa naj bi bil do leta 2023.
Biogoriva nove generacije, denimo hidrogenirano rastlinsko olje, predstavljajo potencialen trend v prihodnosti pomorskega prometa. Zato je pomembno, da so prihajajoči motorji združljivi s to vrsto inovativnih goriv. Rolls-Roycevi MTU motorji serije 2000 in 4000 bodo od leta 2023 združljivi s trajnostnimi gorivi.
Podjetje Rolls-Royce si prizadeva v prihodnje pogonske sklope vključiti tudi druge nove tehnologije; predvsem sisteme gorivnih celic, ki prav tako predstavljajo potencialni trend. Na svoji spletni strani so njegovi predstavniki zapisali: »Zavezali smo se, da bomo dosegli ničelne emisije toplogrednih plinov pri svojem delovanju do leta 2030. Kampanji Združenih narodov 'Race to Zero' smo se pridružili leta 2020 in se zavezali, da bodo naši novi izdelki do leta 2030 združljivi z ničelnim obratovanjem, do leta 2050 pa bodo vsi naši izdelki združljivi z ničelnim obratovanjem.«
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.