Prvostopenjska žirija izbrala 18 finalistov Effie® Slovenija 2020

Effie je najbolj zaželena in najbolj ugledna nagrada s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji.
Fotografija: Effie finalisti
Odpri galerijo
Effie finalisti

Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2020 je izbrala 18 finalistov v 8 kategorijah. Med finalisti so dela 11 oglaševalcev: A1 Slovenija, Atlantic Grupa, GENERALI zavarovalnica, LIDL Slovenija, Mercator, NLB, Petrol, Pivovarna Laško Union, Spar Slovenija, Zavarovalnica Triglav in Zavod VOZIM.

Največ finalistov, kar štiri, beleži kategorija Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost, sledi kategorija Storitve – finance in zavarovalništvo s tremi finalisti, pet kategorij ima po dva finalista, ena pa enega. Oglaševalci, katerih prijave del so prepričale žirijo, so Atlantic Grupa s kar šestimi deli, Mercator in Zavod VOZIM z dvema kampanjama, ter A1 Slovenija, GENERALI zavarovalnica, LIDL Slovenija, NLB, Petrol, Pivovarna Laško Union, Spar Slovenija in Zavarovalnica Triglav vsak z enim delom.

image_alt
Hoteli s petimi zvezdicami za manj kot 35 evrov na noč

»Prvostopenjsko Effie žiriranje je bilo zelo uspešno. Navdušile so me konstruktivne debate s člani žirije, ki so strokovno in tehtno utemeljevali mnenja o določenih kampanjah sploh pri primerih, ki so bili na meji za uvrstitev v finale oziroma ki so imeli velik razpon med ocenami žirantov. Zato me veseli, da so člani dobro sodelovali in obenem drug drugega izzivali, a vedno argumentirano in pozitivno kritično, za kar se jim še posebej zahvaljujem. Naj še poudarim, da bodo vsa ta mnenja in predlogi članov žirije odlična povratna informacija prijaviteljem pri nadaljnjih izvedbah tržno komunikacijskih kampanj,« je prvostopenjsko žiriranje komentiral predsednik žirije Effie Slovenija 2020, David Kušanić, direktor marketinga in prodaje Nissan Adriatic.

Na prvostopenjski žiriji je o finalistih poleg predsednika žirije odločalo še 18 žirantov in sicer Meta Arh, Arhea in Temidia; Erik Bizjak, Markacija; Robert Bohinec, Futura DDB; Mitja Grebenjak, HOORAY STUDIOS; Alenka Jančar, Zavarovalnica Triglav; Rinalda Klemenčič, Zavarovalnica Sava; Špela Makovšek, Renderspace; Urban Kramberger, Pivovarna Laško Union; Andreja Lenart, Telekom Slovenije; Maka Lippai Senekovič, Publicis Groupe Slovenia; Simona Mladenović, NLB; Andreja Možina, Mercator; Aleš Petejan, Mastercard Slovenija; Dolores Podbevšek, Delo; Lidija Rakuša, Merkur trgovina; Petra Šušteršič, Planet TV; Jure Tepina, Pro Plus in Nataša Verk, Fakulteta za družbene vede.

<p>Finalisti Effie® Slovenija 2020</p>

Finalisti Effie® Slovenija 2020

»Če bi moral izbrati le eno besedo, s katero bi označil zadnji mesec ali dva slovenskega Effie obdobja, bi gotovo izbral odličnost! Vsa prijavljena dela kažejo, kako sta učinkovitost in uspešnost ključen del naše stroke. Vsi prijavljeni primeri dokazujejo, da izbrana pot, ki temelji na dobrih vpogledih v znamko v okolju, njeno ciljno skupino in konkurente, vodi v uspeh. Načrtno delo, ciljno vodenje in tržno umeščanje znamk, ki temelji na raziskavah, poglobljenih analizah in osredotočenem delovanju jasno veje iz vseh prijavljenih del. Zato je bilo žirantom v ocenjevanju primerov še težje ločiti najboljše med najbolj učinkovitimi. Resnično so se morali poglobiti v vsa prijavljena dela in jih natančno analizirati. In v tem so bili odlični. Vsi so imeli jasna stališča, pri svojih razmišljanjih o posameznih primerih so se zbrano poslušali, se odlično dopolnjevali in posamezne razlage vzeli na znanje tudi tako, da so svoje izhodiščne ocene tudi popravili. Kljub temu v razvrstitvi finalistov praktično ni bilo razlik glede na izhodiščne ocene. To samo potrjuje, da so vsi opravili odlično delo, ki so ga na skupnem žiriranju le še dogradili,« je svoje videnje o Effie tekmi predstavil strokovni direktor Effie Slovenija 2020, Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas.

<p>David Kušanić, predsednik žirije Effie Slovenija 2020</p>

David Kušanić, predsednik žirije Effie Slovenija 2020

Žiriranje za nagrado Effie velja za eno najbolj zahtevnih, saj so žirantje in člani tekmovalne komisije zavezani k doslednemu spoštovanju strogih licenčnih proceduralnih pravil in kriterijev ocenjevanja, hkrati pa zahteva žiriranje visoko strokovnost, doslednost in tehtno argumentacijo v fazi presojanja.

V drugem krogu bo 15-članska žirija ocenjevala dela znotraj kategorij, v katerih so bile prijavljene, pri čemer ima ta pravico do združitve ali razdružitve kategorij. Drugostopenjska žirija bo glede na dodeljeno število točk v vsaki kategoriji razglasila najboljša dela in jim podelila zlate, srebrne, bronaste in morda tudi platinasto nagrado. Vsi finalisti in nagrajenci Effie Slovenija se bodo uvrstili tudi v seštevek točk Effie Index, svetovne identifikacije in razvrstitve najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk, ki jo od 2011 dalje letno objavljata Effie Worldwide Inc. in Warc.

image_alt
Prihajajoča naftna kriza

Prejemniki nagrad bodo uradno razglašeni na slovesni zaključni prireditvi Effie Slovenija 2020, ki bo potekala 2. decembra 2021 v Festivalni dvorani v Ljubljani.

O nagradi Effie

Effie je najbolj zaželena in najbolj ugledna nagrada s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji (vir: Mediana, 2019, Ugled nagrade Effie). Nagrade Effie je leta 1968 prvič podelilo Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc. in se trenutno izvaja v mednarodni mreži s kar 57 programi. Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) podeljuje nagrado Effie v Sloveniji od leta 2002 na vsaki dve leti, letos že desetič zapored.

Poslanstvo Effie je, da vodimo, navdihujemo in spodbujamo odlične tržno - komunikacijske prakse, ki so učinkovite in uspešne. Effie prepoznava in nagrajuje najpomembnejše dosežke v  tržnem komuniciranju. Nagrajuje ideje, ki delujejo. Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z dejstvi dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.

Več iz rubrike

Komentarji: