Oglaševalska agencija Futura DDB prejela mednarodno priznanje
Oglaševalska agencija Futura DDB je v okviru svetovno znanega oblikovalskega tekmovanja prejela mednarodno nagrado za oblikovanje Red Dot.
Odpri galerijo
Oglaševalska agencija Futura DDB je v okviru svetovno znanega oblikovalskega tekmovanja pridobila mednarodno nagrado za oblikovanje Red Dot, enajsto po vrsti. Žirija mednarodnih strokovnjakov je nagrado za izjemne oblikovalske dosežke Red Dot Award: Brands & Communication Design 2021 dodelila oglaševalski agenciji Futura DDB za oblikovanje embalaže »Olivno olje Petar Grašo in Tomaž Kavčič«.
Ozadje zgodbe o oblikovanju komunikacije predstavljata priljubljeni dalmatinski pevec in skladatelj Petar Grašo ter naš nagrajeni kuharski chef Tomaž Kavčič, ki sta pred leti kupila nasad oljk. Ta se nahaja v okolici Splita, kjer sta dolgoletna prijatelja tudi ustvarila skupni prvenec ekstra deviškega olivnega olja. Odlikujeta ga nežno uglašena tekstura in blag ton okusa. Futurina ekipa, ki jo je vodil Žare Kerin, kreativni in umetniški direktor projekta, je pri oblikovalski rešitvi v ospredje postavila prvovrstno sestavino olja. Hkrati niso pozabili na avtorjevo uspešno glasbeno pot.
»Naša naloga je bila, kako »uglasbiti« oljčno olje, zato je na preprosti steklenički v ospredju grafični element olive v obliki note. Ta ni samo glasbeni simbol, saj velikokrat rečemo, da je nekdo prva violina, čeprav naziv ni povezan z glasbo. Človeka postaviš na visoko raven in to sem želel pri tem projektu izpostaviti, saj sta nosilca dva virtuoza; kuharski in glasbeni,« je ob novici o nagradi dejal Žare Kerin.
Izdelek ni v prosti prodaji. Najdemo ga v dalmatinski restavraciji Petra Graša in v gostilni Tomaža Kavčiča. Njuna ideja je bila, da košček dalmatinske zemlje preneseta v njuni restavraciji, Futurina ekipa pa je poskrbela za popolno sporočilo.
Enajsta rdeča pika je za agencijo Futura DDB še toliko bolj pomembna, saj je na letošnji natečaj prispelo rekordno število prijavljenih del.
»Na področju znamk in oblikovanja komunikacij je naša žirija izbrala samo najboljše projekte. Dejstvo je, da je vaš nagrajeni projekt izvrsten, saj ste z njim v močni mednarodni konkurenci izstopali in hkrati prepričali tudi strokovnjake,« je ob nagradi agenciji Futura čestital profesor Dr. Peter Zec, ustanovitelj in direktor nagrad Red Dot.
Letošnje nagrade Red Dot bodo podelili 12. novembra.
Red Dot je ena izmed najbolj prestižnih in prepoznavnih oblikovalskih nagrad na svetu, ki jo podeljujejo že od leta 1955. Namen natečaja je nagraditi in počastiti izjemne oblikovalske dosežke na področju oblikovanja izdelkov (Product Design), oblikovanja komunikacij (Communication Design) in zasnov oblikovanja (Design Concept). Biti prejemnik nagrade Red Dot pomeni biti izbran med najboljšimi in biti postavljen v središče mednarodne oblikovalske pozornosti.
Več informacij: www.red-dot.org
Sporočilo, ki komunicira
Ozadje zgodbe o oblikovanju komunikacije predstavljata priljubljeni dalmatinski pevec in skladatelj Petar Grašo ter naš nagrajeni kuharski chef Tomaž Kavčič, ki sta pred leti kupila nasad oljk. Ta se nahaja v okolici Splita, kjer sta dolgoletna prijatelja tudi ustvarila skupni prvenec ekstra deviškega olivnega olja. Odlikujeta ga nežno uglašena tekstura in blag ton okusa. Futurina ekipa, ki jo je vodil Žare Kerin, kreativni in umetniški direktor projekta, je pri oblikovalski rešitvi v ospredje postavila prvovrstno sestavino olja. Hkrati niso pozabili na avtorjevo uspešno glasbeno pot.
»Naša naloga je bila, kako »uglasbiti« oljčno olje, zato je na preprosti steklenički v ospredju grafični element olive v obliki note. Ta ni samo glasbeni simbol, saj velikokrat rečemo, da je nekdo prva violina, čeprav naziv ni povezan z glasbo. Človeka postaviš na visoko raven in to sem želel pri tem projektu izpostaviti, saj sta nosilca dva virtuoza; kuharski in glasbeni,« je ob novici o nagradi dejal Žare Kerin.
Na vprašanje, kaj odloča o najboljšem med odličnimi projekti, je odgovoril: »Na ta natečaj ne prihajajo projekti, ki so povprečni. Menim, da je žirijo prepričala enostavna, neposredna in čista ideja, ki ljudem praviloma ostane v spominu – simbolizirano in uglasbeno oljčno olje.«
Izdelek ni v prosti prodaji. Najdemo ga v dalmatinski restavraciji Petra Graša in v gostilni Tomaža Kavčiča. Njuna ideja je bila, da košček dalmatinske zemlje preneseta v njuni restavraciji, Futurina ekipa pa je poskrbela za popolno sporočilo.
Enajsta rdeča pika je za agencijo Futura DDB še toliko bolj pomembna, saj je na letošnji natečaj prispelo rekordno število prijavljenih del.
»Na področju znamk in oblikovanja komunikacij je naša žirija izbrala samo najboljše projekte. Dejstvo je, da je vaš nagrajeni projekt izvrsten, saj ste z njim v močni mednarodni konkurenci izstopali in hkrati prepričali tudi strokovnjake,« je ob nagradi agenciji Futura čestital profesor Dr. Peter Zec, ustanovitelj in direktor nagrad Red Dot.
Letošnje nagrade Red Dot bodo podelili 12. novembra.
O nagradi Red Dot:
Red Dot je ena izmed najbolj prestižnih in prepoznavnih oblikovalskih nagrad na svetu, ki jo podeljujejo že od leta 1955. Namen natečaja je nagraditi in počastiti izjemne oblikovalske dosežke na področju oblikovanja izdelkov (Product Design), oblikovanja komunikacij (Communication Design) in zasnov oblikovanja (Design Concept). Biti prejemnik nagrade Red Dot pomeni biti izbran med najboljšimi in biti postavljen v središče mednarodne oblikovalske pozornosti.
Več informacij: www.red-dot.org
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese