Norveška je začela vojno s prirejenimi telesi v oglasih
Norveška je uvedla obvezno obveščanje o prirejenih slikah v oglasih. Namen spremembe zakonodaje o oglaševanju je povečati ozaveščenost o prikazovanju nenaravnih tipov teles v oglasih, kar ima za posledico pogoste nerealne lepotne standarde, ki jim skušajo slediti predvsem mladi.
Retuširane ali prirejene slike, ki se uporabljajo v komercialnih oglasih na Norveškem, morajo tako od včeraj naprej vsebovati enotno obvestilo o tem, poroča nemška tiskovna agencija dpa. Kot prirejene slike se razumejo vse spremembe oblike in velikosti telesa ter kože osebe, upodobljene v oglasu.
Oglasi pogosto ne prikazujejo naravnih tipov telesa
»Končno smo dobili močan ukrep proti nezdravemu pritisku na telo, ki so mu izpostavljeni zlasti otroci in mladi,« je spremembo pohvalila norveška ministrica za otroke in družino Kjersti Toppe.
Namen te zakonodajne spremembe je povečati ozaveščenost o dejstvu, da oglasi pogosto ne prikazujejo naravnih tipov telesa, s čimer želi norveška vlada državljane, zlasti mladoletnike, zaščititi pred težnjami po nerealnih lepotnih standardih.
Obvestilo mora zavzemati približno sedem odstotkov površine slike
Sprememba velja tako za običajne kot spletne medije, pa tudi za oglaševanje na družabnih omrežjih. Neupoštevanje lahko privede do globe, tako za avtorje oglasa kot za oglaševalce.
Obvestilo mora zavzemati približno sedem odstotkov površine slike, nameščeno pa mora biti v zgornjem levem kotu oglasa, še navaja dpa.
Preberite še:
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.