Amazon: »Vredni smo 30 milijard. Kaj lahko storimo za vas?«

Amazonovo 30 milijard dolarjev vredno oglaševalsko podjetje debitiralo v Cannesu
Fotografija: Medtem ko se je večina podjetij odpravila na plažo, so Amazonovi oglasi zavzeli pristanišče FOTO: Delo
Odpri galerijo
Medtem ko se je večina podjetij odpravila na plažo, so Amazonovi oglasi zavzeli pristanišče FOTO: Delo

Medtem ko je več kot ducat medijskih platform in agencijskih holdingov, od Mete do Spotifyja ter Dentsuja in WPP, obkrožilo plažo ob znameniti plaži Croisette, si je Amazon izbral pol hektarja velik prostor ob canskem pristanišču, da bi strankam in kupcem pokazal, kaj lahko 30 milijard dolarjev vredno podjetje stori zanje.

Naloga: ponovno vzpostaviti osebne stike.

»To smo načrtovali že dolgo časa. Zaradi pandemije smo imeli nekaj problemov, zdaj pa mislim, da bo to odlična priložnost za ponovno srečanje s partnerji z vsega sveta,« je v nedeljo zvečer skupini novinarjev dejal Alan Moss, podpredsednik globalne prodaje oglaševanja. »Tukaj smo, da prisluhnemo, se učimo in se povežemo z našimi oglaševalci in partnerji.«

Amazonovo pristanišče je nastajalo 18 mesecev. 27.000 kvadratnih metrov velik prostor vključuje več notranjih in zunanjih odrov (ta teden gosti več koncertov, med drugim LCD Soundsystem), pa tudi zasebne sejne sobe in prostor za rekreacijo - tudi za jogo in taichi. Amazon je pri izvedbi sodeloval z lastnikom festivala, podjetjem Ascential.

FOTO: Delo
FOTO: Delo

»Cannes Lions ni mesto za vsakdanji vrvež,« je dejal Moss in dodal: »Upamo, da je to priložnost, da se kasneje kot podjetje umaknemo in damo prednost pogovorom o prihodnosti pripovedovanja zgodb, o inovacijah, ki nam bodo pomagale oblikovati prihodnost industrije.«

Glede tega, kaj najbolj ceni pri oglaševanju, je Moss dejal: »Navdihuje me delo z blagovnimi znamkami, ki želijo delati na kampanjah, ki so pomembne in ki na koncu strankam zagotovijo odlično izkušnjo.«

image_alt
Največje združitve in prevzemi podjetij do leta 2022

Amazon Ads je velikanu na področju maloprodaje in spletnih storitev v letu 2021 prinesel 31,2 milijarde dolarjev prihodkov, v prvem četrtletju leta 2022 pa je dodal 7,8 milijarde dolarjev.

Več iz rubrike