V Pipistrelu po incidentu njihovega letala Norvežanom ponudili pomoč
Pipistrelov dvosedežnik Alpha Electro G2 z direktorjem norveškega letalskega operaterja in državno sekretarko je moral zasilno pristati v vodi.

Odpri galerijo
Alpha Electro G2
V mednarodnem tisku odmeva zasilni pristanek Pipistrelovega letala Alpha Electro G2 na Norveškem, incident, ki bo nemara vplival na norveške načrte glede uvedbe električnih letal. Dvosedežno letalo, na katerem je bila tudi norveška državna sekretarka na ministrstvu lokalno upravo in modernizacijo Aase Marthe J. Horrigmo, je pred tednom, 14. avgusta, zatem ko je odpovedal pogon, zasilno pristalo v jezeru.
Kot poroča portal Forbes, se je nad željami Norvežanov po uvedbi električnih letal po incidentu pojavil velik vprašaj. Pipistrelovo letalo je bilo namreč reprezentančno letalo norveškega letalskega operaterja Avinor, uporabljali so ga za promocijo možnosti električnega pogona v letalstvu.
Letalo Alpha Electro G2, ki je vzletelo z letališča Arendal okoli 185 kilometrov jugo-zahodno od Osla, se je po zasilnem pristanku napol potopilo v vodo. Tik pred nesrečo je letelo s hitrostjo 70 kilometrov na uro, pilotiral ga je direktor Avinorja Dag Falk-Petersen. Oba z državno sekretarko sta jo sicer odnesla brez poškodb.
Falk-Petersen je po pristanku izjavil, da jih je med letom proti letališču signal opozoril, da je nekaj narobe s pogonom. Zatem je pogon povsem usahnil. Falk-Petersen je poslal signal na pomoč in skušal najti teren za zasilen pristanek.
Model letala Alpha Electro G2 je sicer prvo električno dvosedežno letalo s potrjeno serijsko proizvodnjo. Njegov domet je okoli 130 kilometrov oziroma okoli ena ura letenja. Kot dodaja Forbes, razlog nesreče še ni znan, a bo, kot omenjeno, vplival na norveške načrte z uvajanjem električnih letal.
Kaj so povedali v Pipistrelu, preberite na delo.si
Kot poroča portal Forbes, se je nad željami Norvežanov po uvedbi električnih letal po incidentu pojavil velik vprašaj. Pipistrelovo letalo je bilo namreč reprezentančno letalo norveškega letalskega operaterja Avinor, uporabljali so ga za promocijo možnosti električnega pogona v letalstvu.

Foto: Twitter
Odpovedal pogon
Falk-Petersen je po pristanku izjavil, da jih je med letom proti letališču signal opozoril, da je nekaj narobe s pogonom. Zatem je pogon povsem usahnil. Falk-Petersen je poslal signal na pomoč in skušal najti teren za zasilen pristanek.
Model letala Alpha Electro G2 je sicer prvo električno dvosedežno letalo s potrjeno serijsko proizvodnjo. Njegov domet je okoli 130 kilometrov oziroma okoli ena ura letenja. Kot dodaja Forbes, razlog nesreče še ni znan, a bo, kot omenjeno, vplival na norveške načrte z uvajanjem električnih letal.
Kaj so povedali v Pipistrelu, preberite na delo.si
Več iz rubrike
Avstrijski Steyr in hrvaški Đuro Đaković vodita evropske orožarje
Napovedani povečani izdatki za evropsko obrambo obnoreli vlagatelje.
Jedrska energija: Opredelili šest lokacij, kjer bi bili mali modularni reaktorji
Ni ene čarobne rešitve, treba pa je zagotoviti podnebno nevtralnost in gospodarsko konkurenčnost.