Slovensko-ameriška Celtra z novimi lastniki proti novim uspehom
Podjetje za kreativno avtomatizacijo marketinga Celtra je v sredo, 10. oktobra, objavilo novico, da je podpisalo dokončno pogodbo o prejemu večinske naložbe družbe Symphony Technology Group (STG). Slednja je sicer zasebni kapitalski partner vodilnih podjetij na področju podatkov, programske opreme in analitike. Finančna podpora STG bo podjetju Celtra pomagala pri rasti v sodelovanju z ustanovitelji in vodstveno ekipo podjetja Celtra.
Slovensko-ameriško podjetje s sedežem v Bostonu v ZDA so sicer leta 2006 ustanovili Mihael Mikek, Maja Mikek in Matevž Klanjšek. Celtra deluje v Sloveniji, ZDA, Avstraliji, Singapurju in v Veliki Britaniji. Sodeluje pa z nekaterimi velikimi imeni, kot so Unilever, Uber, Airbnb, Apple, YouTube in McDonalds.
Kreativna avtomatizacija marketinga
Družba zasebnega kapitala STG bo prevzela večinski delež podjetja Celtra, ki se ukvarja s trženjsko tehnologijo. Dogovor bo sklenjen za vrednost delnic v višini približno 190 milijonov dolarjev oziroma 165 milijonov evrov, navaja spletna stran Business Wire.
Soustanovitelj podjetja Celtra Mihael Mikek je za Insider potrdil novico o poslu. Dejal je, da bo transakcija verjetno zaključena konec meseca. Po navedbah dveh ločenih virov je podjetje Celtra v začetku leta najelo investicijsko banko GCA Altium, da bi ta preučila strateške možnosti, kar je Mikek prav tako potrdil.
»Ko smo ustanovili podjetje Celtra, je bila naša vizija izboljšati ustvarjalnost na način z največjim potencialom za širitev. To smo našli v kreativni avtomatizaciji,« je dejal Mikek. »Danes je kreativna avtomatizacija gonilo preobrazbe oglaševalcev in medijev v celotni panogi, zato smo navdušeni, da lahko razvijamo to vizijo in sodelujemo s STG, da bi podjetje Celtra dvignili na naslednjo raven.«
»Celtra je izjemna organizacija, ki ustvarja rešitve za avtomatizacijo kreativnosti, ki omogočajo, da ima odlična oglaševalska kreativnost učinek v velikem obsegu, pri tem pa se ne žrtvuje kakovosti ali skrbi za upravljanje blagovne znamke. Pri strankah dosegajo izjemne uspehe in imajo velik potencial za rast,« je dejal J. T. Treadwell, direktor podjetja STG. Pojasnil je še, da se veseli sodelovanja z visokokakovostno ekipo, navaja Business Wire.
Sodelovanje s svetovno znanimi blagovnimi znamkami
Podjetje Celtra ponuja tehnologijo za kreativno avtomatizacijo marketinga, ki podjetjem omogoča hitro ustvarjanje tržnega gradiva za različne vrste občinstva v različnih jezikih. Na voljo so tudi izdelki, ki založnikom pomagajo ustvarjati spletne prikazne in video oglasne formate ter preizkušati njihovo učinkovitost. Na spletni strani podjetja Celtra je navedeno, da so sodelovali z blagovnimi znamkami, kot sta Adidas in Spotify, ter z drugimi blagovnimi znamkami svetovnega kova.
Podjetje se je leta 2019 preusmerilo izključno v produkcijo in testiranje digitalnih oglaševalskih kreativnih izdelkov. Po podatkih portala Crunchbase je podjetje Celtra do zdaj zbralo 22 milijonov evrov. Med vlagatelji so bili tudi družba SoftBank Capital, Unilever Ventures in velika oglaševalska agencija WPP. SoftBank Capital ostaja vlagatelj v podjetje, je povedal Mikek.
Po Mikekovih besedah naj bi podjetje Celtra letos ustvarilo približno 50 milijonov dolarjev oziroma skoraj 44 milijonov evrov prihodkov, kar je za 25 odstotkov več kot leta 2020. Podjetje ima približno 240 zaposlenih. STG sicer svoje naložbe osredotoča na podjetja s področja podatkov, programske opreme in analitike.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.