Največji posel do sedaj: LVMH kupuje draguljarno Tiffany
Francoski koncern Moët Hennessy - Louis Vuitton (LVMH) je potrdil nakup ameriške draguljarne Tiffany & Co. Zanjo bodo odšteli 16,2 milijard dolarjev, kar pomeni njihov največji nakup do sedaj. Slabo milijardo pa so vložili v prestižno francosko nakupovalno središče.
Odpri galerijo
Prestižna skupina LVMH je lastnica več kot 70 priznanih blagovnih znamk, med njimi penine (Moët & Chandon, Dom Pérignon, Krug , Veuve Clicquot, …), konjak Hennessy, vodka Belvedere, različna vina, modne znamke (Louis Vuitton, Givenchy, Marc Jacobs, Emilio Pucci, Kenzo, Céline, Fendi, Donna Karan …), ure in nakit (Dior, Hublot, Fred Joailler, TAG Heuer, Chaumet, Zenith, …), parfumi in kozmetika Dior, Guerlain, Givenchy, Acqua di Parma …), različne trgovine (Duty Free Shoppers, Sephora, Le Bon Marché …) ter medije, in sicer Groupe Les Echos.
Tokrat pa v svojo sredino sprejemajo še draguljarno, za katero bodo odšteli rekorden znesek, kar 135 dolarjev na delnico v gotovini.
Prva ponudba je bila vredna okoli 14 milijard, prav te dni pa se je znesek dvignil še za dodatni dve miljarni, saj uprava Tiffanyja ni bilo zadovoljna z zneskom. "Veseli nas, da imamo priložnost, da v družino LVMH povabimo Tiffany, podjetje z zelo svojevrstno dediščino in edinstvenim položajem v svetovnem svetu nakita," je Bernard Arnault, izvršni direktor LVMH, povedal na tiskovni konferenci.
Ta nakup je francoski skupini LVHM še na širše odprl vrata na ameriški trg, finančniki napovedujejo, da bo po nakupu Tiffanyja tudi prodaja drugih znamk koncerna precej zrastla. Danes na ameriškem trgu prodajo okoli 44% dobrin. Kot zanimivost pa povedo, da je Tiffany zelo popularen tudi na Kitajskem, saj je pri njih označena kot najboljšo prodajalno nakita.
Bernard Arnault, ki je prav tako najbogatejši človek v Evropi, pa je pred kratkim vložil 900 milijonov evrov v pariško veleblagovnico La Samaritaine. Lastnik LVMH bo nakupovalno središče ponovno odprl aprila 2020, in sicer po kar 15 let dolgi prenovi. Tuji mediji zapišejo, da računa predvsem na močan obisk s strani kitajskih turistov. V centru bo razstavljenih več kot 600 luksuznih blagovnih, lastnik pa računa na več milijonov obiskovalcev letno.
Tokrat pa v svojo sredino sprejemajo še draguljarno, za katero bodo odšteli rekorden znesek, kar 135 dolarjev na delnico v gotovini.
PREBERITE:
Armani, Versace, kako se kdo oblači
Gospod Versace: Dvomim, da bom še kdaj imel električen avto
Armani, Versace, kako se kdo oblači
Gospod Versace: Dvomim, da bom še kdaj imel električen avto
Prva ponudba je bila vredna okoli 14 milijard, prav te dni pa se je znesek dvignil še za dodatni dve miljarni, saj uprava Tiffanyja ni bilo zadovoljna z zneskom. "Veseli nas, da imamo priložnost, da v družino LVMH povabimo Tiffany, podjetje z zelo svojevrstno dediščino in edinstvenim položajem v svetovnem svetu nakita," je Bernard Arnault, izvršni direktor LVMH, povedal na tiskovni konferenci.
Ta nakup je francoski skupini LVHM še na širše odprl vrata na ameriški trg, finančniki napovedujejo, da bo po nakupu Tiffanyja tudi prodaja drugih znamk koncerna precej zrastla. Danes na ameriškem trgu prodajo okoli 44% dobrin. Kot zanimivost pa povedo, da je Tiffany zelo popularen tudi na Kitajskem, saj je pri njih označena kot najboljšo prodajalno nakita.
Ali veste, kateri so največji koncerni v panogi luksuznih izdelkov?
Bernard Arnault, ki je prav tako najbogatejši človek v Evropi, pa je pred kratkim vložil 900 milijonov evrov v pariško veleblagovnico La Samaritaine. Lastnik LVMH bo nakupovalno središče ponovno odprl aprila 2020, in sicer po kar 15 let dolgi prenovi. Tuji mediji zapišejo, da računa predvsem na močan obisk s strani kitajskih turistov. V centru bo razstavljenih več kot 600 luksuznih blagovnih, lastnik pa računa na več milijonov obiskovalcev letno.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese