Mazda z novim logotipom buri domišljijo
Japonski proizvajalec avtomobilov je podal prijavo za zaščito osmih novih logotipov za blagovno znamko.
Odpri galerijo
Prijava je med avtomobilskimi navdušenci na spletnih forumih sprožila razna ugibanja, posebne pozornosti pa je deležen eden izmed logotipov.
Medtem ko omenjeni logotip prikazuje črko »e«, je njegova zunanja oblika podobna rotorju, ki je v notranjosti Wanklovega motorja. Wanklov motor je postal priljubljen pri t. i. hot rod vozilih zaradi visokega razmerja med močjo in maso, vendar se ga že leta ne proizvaja več. Prijava novih logotipov je pri navdušencih zbudila upanje, da bo na trg prišel nov hibridni avtomobil z Wanklovim rotacijskim motorjem.
Mazdino prijavo blagovnih znamk je zasledil in povzel japonski Hatena Blog. Gre za prijave za imena e-SKYACTIV R-Energy, e-SKYACTIV R-HEV in e-SKYACTIV R-EV ter omenjeni logotip. Na spletnem portalu menijo, da je to dokaz, da Mazda ni popolnoma opustila načrtov glede uporabe Wanklovega motorja v sklopu elektrificiranega pogona na novem hibridnem vozilu. Oznaki HEV in EV se nanašata na hibridna vozila in popolnoma električna vozila.
Wanklove motorje je v začetku šestdesetih let razvil nemški inženir Felix Wankel. Mazdini Wanklovi motorji serije RX slovijo kot majhni in zmogljivi. Ni jasno, kaj bi lahko pomenilo ime R-Energy, vendar oboževalci upajo, da je na poti nov Wanklov rotacijski motor. Na forumu New Nissan Z je nekdo ugibal: »Izgleda, da se pripravljajo, da nam končno podarijo naslednji RX športni avtomobil.« Nekdo drug je komentiral: »Rotacijski hibridni motor? Nikoli si nisem mislil, da bom doživel ta dan.«
Oba nedavna primera Mazde kažeta moč, ki jo lahko imajo logotipi. Ne gre le za sporočanje identitete blagovne znamke, temveč tudi za ustvarjanje navdušenja in pričakovanja glede prihodnjih izdelkov. Seveda lahko logotipi povzročijo tudi zmedo, kot jo je bilo možno pred kratkim opaziti pri prenovi logotipa Kie, zato mora biti oblikovanje pravilno izvedeno, so zapisali na Creative Bloq. Mazda še ni javno komentirala prijave novih blagovnih znamk.
Mazdini oboževalci v pričakovanju
Očitno oblikovalci niso edini, ki se navdušujejo nad novimi logotipi. Nove govorice in navdušenje je na spletnih forumih med avtomobilskimi navdušenci namreč sprožila Mazdina prijava osmih novih logotipov blagovne znamke. Izkazalo se je, da eden izmed logotipov marsikoga zelo spominja na proizvajalčev slavni Wanklov krožni oziroma rotacijski motor, navaja Creative Bloq.
Medtem ko omenjeni logotip prikazuje črko »e«, je njegova zunanja oblika podobna rotorju, ki je v notranjosti Wanklovega motorja. Wanklov motor je postal priljubljen pri t. i. hot rod vozilih zaradi visokega razmerja med močjo in maso, vendar se ga že leta ne proizvaja več. Prijava novih logotipov je pri navdušencih zbudila upanje, da bo na trg prišel nov hibridni avtomobil z Wanklovim rotacijskim motorjem.
Nekateri pričakujejo novega predstavnika serije RX
Mazdino prijavo blagovnih znamk je zasledil in povzel japonski Hatena Blog. Gre za prijave za imena e-SKYACTIV R-Energy, e-SKYACTIV R-HEV in e-SKYACTIV R-EV ter omenjeni logotip. Na spletnem portalu menijo, da je to dokaz, da Mazda ni popolnoma opustila načrtov glede uporabe Wanklovega motorja v sklopu elektrificiranega pogona na novem hibridnem vozilu. Oznaki HEV in EV se nanašata na hibridna vozila in popolnoma električna vozila.
Wanklove motorje je v začetku šestdesetih let razvil nemški inženir Felix Wankel. Mazdini Wanklovi motorji serije RX slovijo kot majhni in zmogljivi. Ni jasno, kaj bi lahko pomenilo ime R-Energy, vendar oboževalci upajo, da je na poti nov Wanklov rotacijski motor. Na forumu New Nissan Z je nekdo ugibal: »Izgleda, da se pripravljajo, da nam končno podarijo naslednji RX športni avtomobil.« Nekdo drug je komentiral: »Rotacijski hibridni motor? Nikoli si nisem mislil, da bom doživel ta dan.«
Mazda je v zadnjem času prijavila kar nekaj novih blagovnih znamk, kar je povzročilo govorice o novih modelih, ki naj bi na trg prišli konec leta. Junija je prijava blagovne znamke za logotip s stilizirano črko R povzročila navdušenje o možnosti novega visoko zmogljivega modela.
Oba nedavna primera Mazde kažeta moč, ki jo lahko imajo logotipi. Ne gre le za sporočanje identitete blagovne znamke, temveč tudi za ustvarjanje navdušenja in pričakovanja glede prihodnjih izdelkov. Seveda lahko logotipi povzročijo tudi zmedo, kot jo je bilo možno pred kratkim opaziti pri prenovi logotipa Kie, zato mora biti oblikovanje pravilno izvedeno, so zapisali na Creative Bloq. Mazda še ni javno komentirala prijave novih blagovnih znamk.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.